Jeg driver med utprøving av antidepressiva. Det er virkelig tøft både fysisk og psykisk. Får bivirkninger og prøver å være tålmodig.
Noen med samme erfaringer?
Det kan være tøft begynnelsen, men etter en stund begynner de forhåpentligvis å virke. Jeg snakker av erfaring, og det kan ta noen uker før man får effekt. Hos meg forsvant de verste bivirkningene (mer angst, og mørke tanker) etter den første uken. Ofte må man forsøke seg frem med forskjellige doser før man finner den som virker. Lykke til videre :)
Takk for lykkeønsker❤️ Jeg har brukt den i litt over 1 mnd. Kroppen slappet aldri av, og ble mer og mer utmatta. Tok blodprøve, og fant da ut at jeg hadde for mye medisin i blodet. Trappet ned for 12 dgr.siden. Fortsatt veldig mye uro, neg.tanker og hodepine. Føler meg utilpass.
Har brukt zoloft endel år og de hadde jeg god effekt på angsten men noe bivirkninger. De var riktignok ikke så ille og de positive effektene gjorde det verdt å bruke de på tross av bivirkninger. Imidlertid, etter noen år, ikke sikker på hvor mange, 5-6 vil jeg tro, endret effekten seg og jeg valgte å slutte. Etter noen år uten begynte jeg igjen en periode men fikk fortsatt ikke den samme effekten som før og sluttet igjen.
Jeg husker det tok litt tid før jeg merket effekt, et par måneder vil jeg tro. De første 2 uker fikk jeg værre angst og uro, men det gav seg gradvis
Masse lykke til videre :)
Tusen takk ❤️