Angst og forbrenning

Andre som opplever å legge på seg mye av angst? Altså at musklene forsvinner og at man legger på seg masse fett samtidig?

Jeg har opplevet noe som kan virke som det motsatte.

Hvordan da?

At jeg begynte å legge på meg igjen ettersom jeg fikk mindre angst og uro.

Hvor mye la du pp deg, var det bsre litt eller veldig mye?

Sånn litt og litt, til sunn vekt. Egentlig to hovedbolker. Gjorde noen vesentlige skritt for angst og uro, og la på meg noen kilo. En del år etterpå, så la jeg på meg enda noen kilo. Så jeg er nå i den tunge enden av sunn vekt.

Spiste du mye eller lire når du hadde ekstrem angst? Finner ikke så mye opplysninger så var litt nysgjerrig.
Har du noen tips til medisiner og råd?jeg erhelt firtvilet og overmannet av angst ,og nå er det sommerferie for legen min

Jeg nok mindre etterhvert, nettopp fordi magen ikke ville fungere godt lenger og apetitten sank. Så begynte jeg å klare å legge på meg igjen når apetitten kom tilbake. Spiste så mye jeg klarte, likevel vanskelig å legge på seg mye i flere år, før det plutselig løsnet enda mer.

Min bedring begynte med fasting kort og greit. Det finnes masse måter å gjøre det på og det vil 100% ha innvirkning på kroppen, god eller dårlig, avhengig av hvem du er og hvordan du gjør det.

Så magen fungerer bedre på å faste annenhver dag? Føler du mindre angst når du faster? Jeg prøvde en dag og da følte jeg at det letter seg litt for meg

Annenhver dag? Hmmm… jeg har ikke nevnt det i denne tråden, Solefus. Det er bra du fikk den lille erfaringen, for ja, for meg er det antidepressivt og roende. Søvnen ble bedre av heldagsfaster.