Angst/depresjon

Inne i en tøff periode med mye angst/depresjon. I tillegg til alle de “vanlige” symptomene har jeg slitt mye med magen, særlig den siste tiden. Vanskelig å forklare, men kjennes ut som en blanding av stive muskler etter trening, og mageknip. Ikke noe særlig vondt, men mest ubehag. Sånn er det stort sett konstant, spesielt når jeg fokuserer på det. Flere enn meg som sliter med dette?

Hei, ja kan føle mye på det samme du beskriver. Klarer ikke slappe av eller sove i perioder. Å hode mitt går i 100. Får vondt i bryste og sliter med pusten. Konsentrasjonen og det å få med meg hva andre sier til meg blir ganske umulig.

Håper du får hjelp med å takle det! Har hatt perioder der ting er enklere fordi jeg har fått god hjelp. Så er ikke alltid så ille, men har gått i perioder hele livet mitt. Det er så mange tekniker som kan hjelpe som er verdt å prøve ut! Det viktigste er å huske på at ting kan bli bedre, å selv om man blir dårlig igjen at man ikke gir opp.

Er så mye hygglig jeg har fått opplevd fordi jeg ikke har latt de vonde tankene ta så mye kontroll at jeg gir opp.