Angrer på at jeg åpnet opp

Beklager at tråden du startet har forandret seg, og det hjelper deg nok sikkert ikke i forhold til temaet ditt. Beklager for det.

Det er leit at du har opplevd det vanskeligere etter du åpnet deg.

Neiherregud, det går bra☺️ eneste som var litt synd var at noen trodde JEG kviet meg fra å åpne opp pga LaDetGodeVinne og Frikar, men det står jo at jeg siktet til chatten og veiledningstjenesten, så skjønner ikke helt hvordan folk får for seg at det måtte være meg bare for at det ble skrevet på denne tråden..

Nå vet ikke jeg om intensjonen med å skrive på denne tråden var å «dra inn meg»- men jeg velger jo å tro at det var helt tilfeldig..

Jeg så at du sikta til chatten og veiledningstjenesten, og tror det ble helt tilfeldig at det kom på denne tråden. Kanskje litt uprofesjonelt, men sånt kan skje. Jeg svarte bare på noe som kom opp.

Jeg har også opplevd at spesielt veiledningstjenesten ikke har gjort ting bedre, og har også blitt dratt ned av psykolog. Jeg tror mer på å snakke med folk med mye erfaring og som også kan sette seg inn i og føle på ting, slik at man føler seg hørt.
Man må finne de rette å snakke med. Dessverre må mange møte mange før man finner de rette folka.

Bra vi fikk en oppklaring i alle fall, at det ikke handlet om de to i tråden din her.
Intensjonen var ikke å dra inn deg nei!

Æ syns i verfal ikke det er domt at iverfal ladetgodevine svarer på mine æ vet ikke hvem den andre er trur ikke æ har fot svar fra dem men æ føle noen gamg at æ heler har løst ti øå svare andre å prøve å hjelpe dem så vis det hjelper de å hjelpe andre så syns æ bare dem skal flrtsete trur poenget her er å skrive å få svar fra noen som vil hjelpe deg å æ liker iverfal å snakne med same lersjon så jeg ikke må forklare ting til flere når jeg ikke vil tenke på det men det er bare min mening ikke ta det så på alvår