Alt rakner

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Det føles som alt rakner etter at eksen min har såret meg igjen. Jeg føler meg tom og jeg føler på en stor hjertesorg. Den sorgen ender bare aldri, ikke etter han dro. Jeg føler på at ting har nådd et punkt og at jeg ikke orker å stå i alle disse vonde følelsene lenger. Jeg har fått ganske mørke tanker og jeg føler for å finne en utvei. Jeg skulle gjerne hatt noen å snakke med, men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde ut mer…

Hei…
Jeg vil gjerne være her for deg… og snakke hvis du føler for det.

jeg er en mann på 56 år, men har jo litt erfaring jeg også, så kanskje det kunne være fint å lufte hjertet sammen ?

Ta gjerne kontakt hvis du vil…

Mvh Meg.

Hei du, kvinne 29.

Jeg skjønner at du føler du er på bunnen, men det kommer til å bli bedre, men du må snakke eller skrive om det som har skjedd. Det er dessverre alltid veien du må gå for å komme gjennom ting. Skriv han som har skrevet inn, skriv hjelpere på sidetmedord, skriv her. Snakk om du har noen å snakke med. Skriv til deg selv.
Etter min erfaring så er å få ting ut den beste medisin.

Har du noe kreativt du kan uttrykke deg gjennom, så er det og bra. Hva som helst.

Men om xen din har såret deg stort, så om du har mulighet til det så er nok det beste å holde seg helt unna. Også fra sosiale medium. Om du ikke er i den situasjonen, så er nok det beste å bare se han når du må.. hvis det er barn inni bildet f.eks.

Det er ikke alle som er snille. Jeg vet ikke noe om din X, men å bli såra eller sveket er noe av det verste man kan oppleve.

Jeg håper å ønsker at du kommer deg et lite stykke videre..
Jeg stiller ingen spørsmål her i tilfelle du vil ha ting privat..

Hei. Jeg vil veldig gjerne snakke

Sendte deg en privat melding jeg
Så kan vi snakke der hvis du vil.
🤗