Hei
Hadde vært koselig å komme i kontakt med deg som har lyst å snakke/ skrive med meg. Jeg er en mann på 49. Sjenert og ikke alltid den flinkeste i sosiale sammenhenger. Jeg er ikke den mest utadvendte. Men vil selv tro jeg er ganske så «normal». Hadde vært hyggelig å bli kjent med deg som ønsker å ha en man kan prate om alt og ingenting med. Send meg en mld da vel.
Hei på deg,kan skrive eg
Er dame 57,som gjerne skulle ha noen å skrive med
Hei du . 😊. Koselig å høre fra deg. Fortell litt om deg selv da.
Tja hvem er eg,ei enkel sjel som rett og slet sakner noen på min egen alder å kunne snakke med,kanskje møtes over en kopp kaffe med tiden
Deler for tiden hus med min stedfar.
Er i jobb og trives med det,men gruer meg til ferie ,3 uker uten å ha noen å ha det litt triveligt med.
No er ikkje dette noen dating men eg er open for det meste,men innadvent og sjenert,har opplevd ting som man helst skulle vært uten.
Livet ble ikkje sånn det skulle blitt.
Trist å høre dette. Ferie er jo noe man skal glede seg til. Men forstår ensomheten. Det er ikke lett bestandig. Hvor landet holder du til? Er dessverre ikke alltid ting blir som man hadde tenkt. Men vi må bare gjøre det beste utav det vil har .😊. Håper å høre fra deg .
Hei. Hvordan har du det i dag ?
Hei igjen,eg er på vestlandet,nærmere bestemt indre sogn.Hvor er du?
Ja ensomhet er slet ikkje greit,og i dagens samfunn,er det bort i mot umuligt å få kontakt med folk
Hva driver du med?
Kanskje du kan fortelle litt om deg sjølv