Å bli blokkert

Jeg har ei venninne i Danmark.ofte blokkerer hun meg. Jeg har tatt dette opp med henne flere ganger men hun fortsetter med det samme og kommer tilbake som ingenting. Hva gjør jeg?

hva om du blokkerer henne tilbake? så får hun smake sin egen medisin. kanskje det er det som må til om hun skal forstå.

Jeg har jo tenkt på det og prøvd men jeg gir fort etter. Jeg hater det at jeg gir etter for henne.

Hvis hun blokker deg uten å gi noen forklaring rundt det så eier hun ikke respekt nok for deg. Jeg vet man fort kan gi etter, man ønsker jo ikke å miste dem, blokker eller at ting skal være negativt mellom en. Men du kan ikke bare være der for henne hver gang hun kommer tilbake? Som om du bare går rundt å venter på at ho vil ha deg der igjen? Jeg bare kaster ut tanker nå men jeg hadde kanskje sendt henne en melding med en forvarsel og hvis hun ikke tar det på alvor så fjern henne for godt. Da fortjener du bedre. Håper du finner ut av hva som er rett å gjøre for deg

Takk for gode råd. Jeg vet hun ikke har respekt for meg når hun gjør slikt og later som ingenting etterpå.jeg må konfrontere henne med alt for jeg orker ikke å bli behandlet slik mer.

kloke ord spurv! og bra freak at du har bestemt deg for å konfrontere henne neste gang dere snakkes! jeg heier på deg <3

Takk Alien. Jeg skal stå på mitt.