Sosial glad fyr i begynnelsen av 40 åra her. Til tross for en del bekjente og noen få gode venner er savnet etter venner for å treffes der.
Ellers er jeg gift og har to barn som krever sitt og det er til tider travle uker, men jeg jobber bare på natt og kjenner ofte på ensomheten når jeg har fri, noe jeg oftest har i ukedager. Mange av de jeg kjenner og forsøker å møte er da enten opptatt med jobb eller annet.
Ved siden av jobben på natt driver jeg med jakt og fiske, gamer litt, hører på musikk og trener styrke. Er generelt glad i å være sosial, ha en kaffeprat og film og serier.
Jeg har ADHD, noe jeg anser som en gjensidig forbannelse og velsignelse. Dette gjør at jeg har noen utfordringer som tankekjør, berg og dalbane av følelser, er distré og er til tider sosial overivrig. Samtidig er jeg omsorgsfull, bryr meg om de rundt meg, kan være en god lytter og har som regel ofte et smil på lur. Er også veldig spontan og eventyrlystig, spesielt morsomt hvis jeg er med noen som er med på å duse avgårde. Til tross for at jeg er passert 40 år, er jeg stadig i utvikling, åpen for det nye og setter pris på andre sitt smil.
Vil gjerne komme i kontakt med deg i nogenlunde nærhet som har like interesser, enten det er å ta seg en tur ut sammen, møtes for en kaffeprat eller chatte om delte interesser. Ikke tenkt over preferanser når det kommer til kjønn eller alder, så hvis du har lest hit og føler lyst å skrive, er det bare å sende melding. Viktig for meg er at vi kan være oss selv (selv om det kan ta tid når man først blir kjent).