Vår og sommer

Vinteren har vært veldig lang. Gleder meg til vår og sommer. Da skal jeg sykle igjen og badet i ferskvann i skogholt og i det salte sjøvannet. Jeg skal sole meg. Være med bestevenninna mi på stranden, høre på musikk og bare være her og nå :)

Å det ja det blir godt med litt varme.

😄 trenger sol nå😄

Jeg har det egentlig motsatt, men forstår lengten etter den lyse årstid, flått og snegler m.m. lol

Hva liker du med vinteren ? 😀

Egentlig at den er lengst mulig borte fra den veldig varme og fryktelig lyse sommeren. Jeg tåler ikke varme og lyset gir meg hodepine. Jeg er litt motsatt. Ellers liker jeg egentlig ikke vinteren heller nå, for verden blir for glatt for meg. Vår og høst er best. :-)

Det skjønner jeg! Høsten er fin. Kjølig og mye man kan gjøre på høsten egentlig. Våren er lys og fin. Liker gulfargen i påsken og gule smør blomster for eksempel.

Ja, gult bringer løfter om energier og lengre dager og jeg innrømmer at jeg velger Solo lett om jeg skal drikke brus. Det blir som å fylle seg selv med det man har bruk for. :-)

Hehe :) ingenting slår solo lett hehe. Det er bra. Jeg liker Fanta zero og eventyr brus. Dumt den ikke finnes i zero foressten :D

Jeg testet Solo Julebrus i dag og ble skuffet. Det var rødt og smakte først Eventyrbrus…så ble det kjemisk og endte som et slags “oppvaskvann” og flaskene ble helt ut. Bedre lykke neste gang. :-)

Åja uff for en skuffelse. Liker den rød julebrusen best. Sikkert fordi den er litt sprek i fargen hehe :)