Jeg kjennner veldiig på det å kunne igjen forklare hva jeg ser på som en venn hvorfor jeg velger å legge det ut på denne siden .Keg ønsker det som mange kanskje ikke tenker over i hverdagen at det er godt og viktig pg ha en god venn og kunne dele livet med som en venn . Jeg søkker venner ikke en kjæreste men det jeg kan kalle en venn. Vet ikke om dette gav noe menig men fått noen mel her inne som går mer direkte på noe mer enn em venn og det ser jeg ikke etter .
Hei du. Forstår veldig godt situasjonen din. Noen som tar seg tid til deg som en venn. Om du vil lufte noen tanker kan du godt sende en PM.
Takk kan skrive i morgen på vei i seng .Takk for mel ha en fin kbeld .
God morgen jeg har messenger litt lettere å skrive der. Kan du fortelle litt om deg selv. ? alder hbor du bor i landrt , din erafring om det å føle deg uten en riktig god venn osv.
Forstår deg godt, godt å ha en god venn du alltid kan snakke med😊. Bare å sende melling om du vil bli kjent 😊
Hei men synes går tregt her inne så har du snap, ellet messinger kan vi skrive der.
Ja har snap😊
Slasken92
Hei husker ikke helt nå at jeg har skrevet med deg. Hvor bor du og hvor gammel er du. ? hva var grunnen til at du gikk inn på denne siden ?
Jeg bor utenfor lillestrøm😊. 32 snart 33 år, bi har skreve litt her tror jeg😊