Uviss fremtid ang livet

Neste uke skal jeg gjennom en sjekk jeg burde ha fått for lenge siden. Har skumle symptomer på skumle ting i kroppen og ventetiden før undersøkelse er forferdelig lang. Blir oppgitt og lei når de velger seg hva det er og etter at det er blitt sjekket 2 ganger fremdeles mener det ikje er alvorlig selv om symptomer viser det motsatte og hører en nabo si at når hun var gjennom noe lignende så gikk det 2 uker til hun ble sjekket og jeg må vente 2 mnd , det er lenge og går veldig ut over både psyken og familien. Sliter med å slappe av oppi dette som skjer nå. Neste uke håper jeg at jeg får et svar som ikje knekker meg helt.

Hei lille-trille.

Er det snakk om fysiske ting (somatiske) som du venter på å få sjekket?

Beklager sent svar. Det viste seg at jeg hadde en klump de måtte fjerne så gikk en stund før jeg fikk svar og den var heldigvis godartet så nå må jeg bare bruke litt tid på å få opparbeidet litt energi igjen men kjenner det tar tid.

jeg gikk også sån da di mistenkte kreft, og jeg fikk et livsboost etter på:) nyt livet du, gjør ting du har lyst til. lev og gled deg og andre.

Skummel ventetid på sånt ja. Godt det gikk bra med deg og. Ha en fin dag videre og god helg når den kommer

så bra det endte godt trille. ja den kreften er fæl asså. vi må så godt vi kan forsøke å leve i nuet. en klisjè sikkert men som det bla står i bibelen: ingen kjenner dagen før solen har gått ned.. så lev venner og ikke tenk så mye på fortiden eller ha angst for fremtiden for det som skjer det skjer liksom <3