Trønder G27 med Asperger & ADHD trenger kos

Hei,

gutt på 27 her med ADHD, Asperger, depressjon og delvis sosial angst,

sliter med å komme meg opp pga. sterk trang for kos/nærhet… (Fysisk følelse over hele kroppen)

Har massevis av puter å klemme på, men ingen av de klemmer på meg…

Har også prøvd diverse apper men jeg får ingen match…

Mitt største behov er for at noen holder rundt meg

6+ apper å sider for å finne noen… Flere meldinger til bekjente som kanskje kunne vært…

Ingenting.

Wherever I talk, I just vent into the void…

Du skulle hatt en sosial aktivitet å gå på. Har du noen hobbyer, eller noe du kunne tenkt deg å gjøre?

Når det kommer til hobbyer er alt egentlig digitalt… og jeg har prøvd meg på store og små tilstelninger… men med større grupper med folk… spesielt ukjente… blir jeg fort passiv/innestengt

Kan relatere på det å bli passiv selv. Er det noe regelmessig som foregår i nærområdet ditt, feks klubber, helsestasjon , kor, osv?

Det er for så vidt en del av de du nevnte + enda flere… Men ingen er av interesse… Samt ikke ikke OK med å plutselig skulle dukke opp uten invitasjon eller uten bekjente.

Jeg skjønner. Det er lettere å være med på noe man er interessert i. Man kan kontakte den lokale helsestasjonen å høre om de har aktiviteter, som gåturer, andre type trening. Det er facebookgrupper hvor man melder seg på. Liker du brettspill?

det jeg har funnet var “sommer stengt” av grupper ol. eller er jeg igjennom ArbeidsAvklaring og Psyk.

kommer meg ikke ut dersom jeg har en ekstern grunn x_x så jeg prøver mange forskjellige måter :/

Skjønner at det er vanskelig… Nå åpner vel det meste opp igjen snart. Er det noe som vil hjelpe deg med å komme ut på noe? Har du støttekontakt, eller noe?

Nå åpner vel det meste opp igjen snart.

Håper det. Var hvertfall tegn til det nylig

Er det noe som vil hjelpe deg med å komme ut på noe? Har du støttekontakt, eller noe?

Nope… da ville jeg vel egentlig ha kommet meg ut utenom Avtaler og bursdager…
jeg husker at jeg hadde støttekontakt da jeg var mindre <_<

“Time will show” når neste psyk. time kommer om litt over en uke…

Ja, dette er vel noe en psykolog kan hjelpe deg med.

Du kan nå ta kontakt med arrangørene og snakke med de, så
blir det litt mer “commitment”, kanskje?

Håper det 😵‍💫

Allerede tatt kontakt med arr. 😋

Oi, så bra :) Du får holde oss oppdatert, om du vil da 😊

Nesten tre uker senere… ingen tegn til noe… men også samtidig hatt en interaksjon som egentlig ikke skulle vært noe problem… men som har hentet fram et bevis på at jeg ikke tåler stort med kritikk, som da også har fått meg enda mer selv-isolert igjen… + først nå har jeg kjent depresjonen titte forbi anti-depresivene pgså… sooo… Bad News… for now…

Jeg skjønner behovet ditt for klemming, når man har det veldig vondt psykisk kan man også få et sterkt fysisk ubehag og da kan lange klemmer være veldig beroligende. Men jeg tror du vil skremme bort de fleste ved å skrive at du vil ha klemmer i første innlegg. Folk kan for eksempel missforstå og tro at du er ute etter sex.

Jeg vil oppfordre deg til å prøve å bli venn med noen, uten klemmer, gjennom siden her. Det kan godt være at om du får en god venn å prate med regelmessig, så letter depresjonen din såpass at behovet for klemmer avtar også.

Ønsker deg uansett rask bedring.

Ser for meg de vinklingene… og har prøvd svært mye opp igjennom årene… Om det kunne vært lik enkelt aom for mange andre… Frykter for at jeg er fastlåst…

Men du prøver da. Det er nå supert! Hvilken sammenheng var det treffet?

Mentalt bedre idag :)

Møttes tilfeldig flere ganger via Arbeidsavklaring 😅

Så fint :)

Kan dere ikke gå å ta en burger da?