Trenger ærlig tilbakemelding

Hei! Jeg skriver litt dikt, og har lyst på ærlig tilbakemeldinger. Er redd vennene jeg har vist det til sier de er bra bare for å være hyggelig. Så vær så snill ikke nøl❤️🙏🏼

Sterke jenter

jeg veit det er feil å blø

fortsatt

men sterke jenter

som blei til knuste hjerter

blør

et helt liv

det veit jeg

for det lærte jeg nemlig

av deg.

Tårer i kjærlighetens stillhet

I kjærlighetens dans, ulike spor vi går,

Dine følelser blomstrer, mens hans kjærlighet er sparsom og små.

I stillheten av håp, tårer sakte faller ned,

Kjærlighetens reise, et hjerte elsker stille, uten gjensidig glede.

Tårer i natten

I ensomheten danser skyggene stille,

Hjertet gråter, lengter etter smil.

I mørket av sorg, en tåre som falt,

Et stille rop om trøst, i natten kalt.

Emosjonell omfavnelse

I tomme blikk, en kjærlighet så stille,

Ord uten dybde, som tapt i en ville.

Følelsesløs dans, uten hjertets sang,

En kjærlighet tom, som en lydløs klang.

De er de jeg syns er finest❤️ tusen takk på forhånd

jeg syntes dette var veldig bra skrevet føler meg igjen på noe av greien men ikke alt. du er veldig flink til å skrive dikt og jeg syntes du personlig skal fortsette.
smerte er den beste læreren og jeg syntes det er preg av din egen smerte, og din opplevelse med omverdenen

Tusen takk, er noen ord jeg har måtte søke opp får å få det til å rime litt bedre. Men er bare å søke opp hvis det er ord du ikke forstår så er det bsre å søke opp❤️❤️❤️

men forsett med jobben videre!
de mest talentfulle artistene vi har her i verden har igjennom gått sin del med smerte uansett om det er kunst, musikk eller bøker i seg selv
dette er noe jeg syntes du burde dele mer av, kanskje lage en IG eller noe sånt og prøv å vokst det fram!
jeg har mye tro på at dette kan flere folk gjenkjenne seg i og du burde være stolt av det

I første dikt så hadde jeg likt å se litt mer om hvorfor de er “sterke jenter”, da de blør et helt liv pga én person

Dikt to er fint, men undrer på ordet “små”. Kanskje heller “liten”. Rim er ikke obligatorisk, og du bestemmer selv hvor ofte ordene skal rime.

Siste dikt har maleriske setninger, men jeg mister litt tråden. Nå mister jeg tråden i mange dikt, så…

Du skriver bra :-) Jeg skriver dikt selv og jeg skriver på en internasjonal dikt side, det er ett dikt community. Anbefaler deg å sjekke den siden ut, allpoetry.com