er det noen som har noen tips til folk med adhd er 14 år gammel jente og sliter med dette generelt med familie og venner men også med skole, klarer aldri og jobbe og overtenker sykt mye føler meg aldri god nok, jeg går ikke på medesin
Jeg vil egentlig anbefale deg å snakke med noen voksne rundt deg, eller på en av hjelpetelefonene hvis du syns det er vanskelig å snakke med voksne rundt deg, for det er litt vanskelig å komme med generelle råd, og man gjerne trenger å få ordentlige råd. Når man er i din alder, så er det så mye som foregår i kroppen og så mye som skal skje fremover, og hvis det er mye som plager deg og som du syns er vanskelig, så tenker jeg at det er viktig at du får snakket med noen voksne om det, noen som kan hjelpe deg med å finne ut hva DU trenger og hva som vil være godt for deg.
Det å aldri føle seg godt nok, er ikke noe godt, men også hvis du sliter i forhold til familie og venner, og du klarer å jobbe på skolen og overtenker så mye. Da trenger du å få snakket med noen, noen som kan hjelpe deg med å finne ut hvordan du kan få det bedre. For dette er viktige ting i livet, og hvis du får god hjelp med det nå, så vil det hjelpe deg senere i livet.