Søker venner Brønnøysund

Hei!
25 år gammel kvinne søker venner, eventuelt nettvenner. Bor i nærheten av Brønnøysund. Jeg har en hund og 2 katter, så er mildt sagt glad i dyr. Veldig glad i å legge puslespill, lytte på lydbok, lese bøker, se filmer og serier, spille brettspill, gamer litt innimellom og være med familie. Men savner veldig å ha venner, eller generelt noen å omgås med, snakke med som ikke er samboer eller familie. Gjerne send meg en melding :)

Hei. Jeg er ei dame bosatt i Brønnøysund, som også søker venner eller nettvenner. Jeg er endel eldre enn deg, men jeg håper det ikke gjør noe. Selv er jeg av den mening at alder når det gjelder venner, ikke spiller så veldig stor rolle. Det går mer på energi/kjemi, synes jeg da. Jeg er forresten 55 år, men er ung i sinn og skinn. Jeg har en katt og er generellt også veldig glad i dyr. Elsker å lese bøker og ser på film/serier jeg også. Det er bare å svare meg tilbake om du vil det. Hilsen meg

Heihei!

Så koselig at du skriver 🥰 synes sjelden selv at alder har noe å si, så lenge man kommer overens 😊
Kan forresten si at jeg er ufør, så blir mange dager hjemme som dessverre ofte blir lange. Jobber du kanskje?

Koselig at du svarer. Jeg er ufør jeg også. Vi har mye til felles, virker det som. Skal vi bare fortsette å skrive her synes du, eller skal vi finne en annen plattform? Dvs snap, e-mail etc 😊

Ordner det 😊