Savner noen å skrive/snakke med, gjerne på nett og gjerne kvinner

Trives best med venninner, har alltid gjort det men de fleste har blitt for opptatt med egen familie og barn. Så ser etter noen nye venninner som jeg kan snakke og skrive med, deler ting og generelt ha fine samtaler med og støtte hverandre. Ikke ute etter noe snusk eller tull, er en ryddig type som liker å være sosial så alder er ikke nøye siden det kun er snakk om vennskap.

Selv er jeg en kreativ sjel som driver med så mangt, har en hund, pusser opp hus og ellers glad i maling, foto/video og andre kreative utløp som håndarbeid etc.

Hvis det er noen kjekke mannfolk så er det trivelig det også, men jeg pleier ikke ha så mye til felles siden jeg ikke drikker og fester, ikke liker fotball eller noe særlig sport og ikke veldig bil interessert. Tror det er derfor jeg ofte blir mest å ha venninner siden det er mer felles interesser der.

Hei☺️ Jeg tar gjerne til meg et enkelt vennskap, er ei jente på 17 da så om jeg er får ung skjønner jeg. Jeg er selv glad i dyr og driver på med en del kreativt arbeid. Håper du har en fin nyttårsaften 🙂

Det går fint, alder har ikke noe å si. Legg meg gjerne til på snap joneiakim, så kan vi skrive der.

Her er jeg hjemme syk så rolig nyttårsaften på meg sammen med hunden 🙂