Noen å skrive med om alt og ingenting

Hei, jeg ser etter noen å skrive med, som det er mulig å snakke med om alt og ingenting. Ønsker hovedsakelig skriftlige vennskap der man kan snakke og dele de daglige gode og dårlig historiene, og støtte og være der for hverandre når man trenger det. Jeg ønsker et toveis vennskap, der man gir like mye som man tar. Ønsker helt ei venninne, da jeg føler jeg ofte kommuniserer bedre der, men er ikke et krav.

Jeg selv er både i jobb og er student. Har venner, men ingen relasjon som jeg kan prate med om tanker og følelser, og de små og store tingene i livet.

Som person så er jeg en ganske lett person å ha med å gjøre, er veldig glad i å bli kjent med nye mennesker og personligheter. Er over gjennomsnittet glad i musikk og film/serier, men er utrolig dårlig på å huske navnene på hva de forskjellige heter. Er veldig glad i å trene og være aktiv, men er veldig dårlig på å holde på en rutine med å trene. Ellers så liker jeg friluftsliv, brettspill, pc-spill, gode samtaler, mye humor, være kreativ, og ikke minst så elsker jeg å prøve ut nye ting og aktiviteter.

Om dette høres ut som noe for deg, så send meg gjerne en melding.

Send en pm om du vil :)

Kjør på alt og ingenting.

Kan bare sende meg også pm hvis du ønsker.

Hei kjønner ikke helt hvordan denne siden funker men skriv til meg om du enda er interessert

Jeg vil gjerne være en fortrolig samtale partner som kan snakke om det man har på hjertet, både godt og vont♥️