Mann 49 søker noen å snakke/skrive med. Jeg er flink til å lytte. Er nok litt beskjeden og lavmælt. Men snill og god. Håper noen ønsker å bli kjent med meg. Bare ta kontakt her. Alle har lov til å skive til meg😊
Hei! Håper det går bra. Hva interesserer du deg for? Mvh T.
Hei du. Joda bra her . Liker vel litt forskjellig ting. Gå turer i skolen. Slappe av hjemme. Se tv. Hva med deg ?
Det går fint. Står utenfor arbeidslivet etter over tjue år som lærer. Fikk en diagnose som gjør at jeg skjønner at jeg ikke kan gjøre det mer. Så har jeg begynt å studere litt og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre nå. Liker også å være ute. Leser litt, ser tv-serier eller film, spiller piano og forsøker å trene. Har også to sønner som begynner å bli voksne, og som ikke bor hos meg lengre. Hva liker du å se på tv?
Godt å høre. Savner du arbeidslivet? Du har i hvert fall litt av hvert å gjøre . Det er viktig . Jeg ser gjerne filmer. Nyheter. Krim serier. Og sport . Hva med deg? Jeg har ei datter som har flyttet ut for å studere.
Ja, savner å være til nytte for andre, men ikke læreryrket i seg selv. Vil gjerne jobbe med litt færre mennesker. Det passer meg bedre. Men gjerne noe pedagogisk… Liker også nyheter og sport. Er vel litt sportsidiot… Ser litt fotball, ski, friidrett, snooker… Hva liker du av sport?
Hvor gammel er du? Er vel mulig å finne en slik jobb?
Ja her er veldig glad i fotball. Men ser også ski, håndball, +++ ja er vel litt sportsidiot jeg og 😅
Hei du. Hatt en fin helg?
Hei du 😊. Alt bra med deg ?