En kan velge mange slags profilnavn/nick her inne. Men profilnavn/nick forteller ikke nødvendigvis noe om den som legger inn innlegg eller som en skriver med er han eller hun (eller hen for den saks skyld).
Måtte vel vært enkelt å hente frem den informasjonen og legge synlig - i form av farge på “profilbobla” eller profilnavn f.eks?
Hei,
Takk for tilbakemeldingen din.
Dette er en bevisst vurdering vi gjorde før lanseringen. Vi vet at mange på denne siden verdsetter anonymitet, derfor har vi valgt å ha en enkel registreringsprosess som begrenser seg til brukernavn.
Vi gjennomgår kontinuerlig tilbakemeldinger, og det er mulig vi vil åpne for muligheten til å legge til mer informasjon i brukerprofilene etter hvert, dersom det er ønskelig.
Med vennlig hilsen,
Sidetmedord
Anonymitet burde være godt ivaretatt selv om kjønnsidentitet er med.
Jeg er ikke enig med deg. For å holde seg anonym, så gjelder dette også kjønnsidentitet. Dessuten så tenker jeg at si det med ord ikke er en side hvor kjønnsidentitet trenger å spille noe rolle, med mindre man selv velger å avsløre sin egen kjønnsidentitet. Det er ingen dating side, og det er strengt tatt den eneste formen for sider jeg mener at kjønnsidentitet har en rolle.
Helt enig:)
Vel, rent teknisk er det ikke noe i veien for å gjøre deling av denne informasjonen valgfri.