Livet har gått helt til helvete nå. Er 16 år og måtte flytte hjem etter psykisk sykdom, men får ikke skoleplass i hjem fylket. Det gjør at livet føles enda mørkere ut. Har så lyst til å dø. Har begynt å tenke på ulike måter å kunne ta livet sitt på, men er så redd for de rundt meg, men samtidig så orker jeg ikke mer. Hva gjør jeg??
Hei, jeg skjønner godt hva du føler på og vis jeg ville ha vært deg så hadde jeg nokk bare prøvd og gjøre det beste av situasjonen og prøve og unngå å ta livet ditt siden alle rundt det elsker deg og de vil lokk ikke miste deg. Jeg prøvde og ta livet mitt for 2 uker siden men jeg havna på sykehuset siden mamma fant meg men jeg skulle ønske hun ikke gjorde det men jeg er litt glad for at hun fant meg siden jeg vil ikke miste alle de rundt meg som jeg er glad i og alle ble super lei seg så det er bedre og få hjelp enn å ta livet sitt mener jeg og vis du vil så kan vi snakke om det🫶
Jeg vil gjerne snakke med deg, men jeg sliter veldig med å snakke med folk. Skal vi ta det på snap istedet, tror jeg har snappen din allerede fra “Finn venner” gruppen
Ja vi kan det vis du vil