Ønsker nye venner/nettverk

Det sies at man er et gjennomsnitt av de 5 personene man tilbringer mest tid med. Jeg ønsker derfor å bli kjent med andre som er opptatt av å stadig forbedre seg. Du har allerede oppnådd eller ønsker å oppnå dine mål i livet. Du lever det livet du ønsker deg, eller jobber for å oppnå dette. Du er kanskje entreprenør, driver eget firma, jobber via nettet, liker kanskje å reise osv. Du vet at det er tankene som styrer livet vårt, og du har et vekstorientert tankesett. (growth mindset)

Dersom du ikke er helt der ennå, men gjerne ønsker å vite mer om hvordan man kan skape seg det livet man ønsker, ta gjerne kontakt. Kanskje vi kan motivere og inspirere hverandre. :)

Litt om meg: Jeg er 51 og har en datter på snart 16. Vi har nettopp flyttet tilbake til Oslo. Hadde vært kjempehyggelig å få noen gode venninner i området, men møter gjerne nye folk via nett også. :)

Hei. Lever som du beskriver. 48 år, gift, 4 barn (2 ute av redet - jente 23 og gutt 20 og 2 i redet - jente 16 og jente 6) Flyttet til drømmehuset i 2020 fra Stavanger-området til Mandal på Sørlandet. Her har jeg det godt. Mistet kontakten med en del venner og venninner da, men har lenge kjent at jeg nok ikke har noen som deler mine interesser og som jeg kan snakke litt mer dypt med.
Utdanner meg nå til biopat, siden jeg brenner at et mer holistisk syn på kropp og helse. Har ei søster som har ME, og det gjør noe med meg kjenner jeg. Har tatt masse kurs opp i gjennom og har vel slått meg til ro med at jeg nok alltid kommer til å ville lære nye ting🤓 Avhengig av podcaster, selvhjelpsbøker, oppskriftbøker, god mat og drikke, reiser og kurs
Hva brenner du for?

Hei. Takk for svar. Kjenner meg igjen i det å ikke ha noen som har samme interesser som jeg kan drøfte litt mer “koko” temaer som søsteren min og jeg kaller det. Hehe! Hun er for øvrig også opptatt av dette med kosthold og sammenhengen mellom plager/sykdommer og spiritualitet.

Må innrømme at jeg ikke hadde hørt om biopat. Er det noen spesiell retning du studerer? Så at noen også bruker akupunktur og fotsoneterapi.

Jeg er mer opptatt av overbevisninger og tankemønstre, og hvordan dette påvirker livet vi lever. Det startet med at jeg lærte om NLP, og siden har jeg blitt dratt mer over i det spirituelle, men fokuset mitt er på å kunne designe hvem du vil være og det livet du vil leve. Som jeg ser det har vi alle en “gave” vi skal dele med andre. Oppgaven blir å finne denne og følge den drømmen. Min er å kunne hjelpe andre til å finne sin gave og tørre å være seg selv.

Hei 🙂
Jeg liker det du har skrevet, jeg er 49 år og har dessverre ingen barn, derimot har jeg vært veldig uheldig og fått sykdommen MS (Multippel Sklerose).
Jeg vil gjerne bli kjent med deg.

**venner **hei dame på 48 har lyst å bli kjent med deg bor rundt oslo

Hei Susn, jeg gleder meg til å bli kjent med deg! Mvh Marius