Jeg sliter veldig for tiden med depresjon, føler ikke at vennene mine stiller opp selvom jeg vet at de bryr seg. Men savner veldig å ha noen å spille på pc med på kveldene da jeg føler meg veldig ensom da.
Er forresten jente på 30 år fra Bergen 😊
Hei. Sendte deg en pm.
hva spiller du for noe da? Vi er en gjeng som sitter å prater piss og spiller crossplay med pc spillere :) vi sitter på discord :) vi er i 30 årene;)
Har installert v rising, stardew valley og gta for øyeblikket, men har litt forskjelligt som jeg ikke har spilt på en stund 😊 hva spiller dere da?
Vi spiller alt fra fortnite-gta-farming simulator, fifa til d2 :) stor variasjon på oss !
Ååh nice 😊 har kun gta av de spillene 😅
uuu V Rising! Den… ja. vi burde nok spille litt sammen :D Kjæresten min fikk meg installere det og så spilte nesten ikke med meg for det var da Diablo4 og nye Zelda kom ut og … jeg … spilte litt alene og så ga meg. Men jeg likte virkelig det spillet, så kult å kanskje kunne spille litt sammen med noen. Jeg har dog masse angst og blir veldig overstimulert av det sosiale… men hadde det vært 1 rolig og tålmodig og snill person å spille med, kunne vært gøy…
Kvinne 34 her.
Gjerne send meg en melding! Jeg bruker veldig mye tid på å spille :) For det meste single player spill, men spiller mye Dead by Daylight å. Jeg er en dame på 26 år