Heisann.
Er tilflyttet der jeg bor nå, så har ikke så mye nettverk.
Kunne gjerne tenke meg å finne noen som deler litt samme interesser.
Liker godt å spille, alt fra nyere spill, til gamle klassikere. Ellers liker jeg alt fra matlaging, dyr, musikk, serier og film til trening og mye av det imellom, da spesielt gode samtaler :)
Av serier og filmer? hmm, liker alt fra series som 3 body problem, til suits, white collar, csi, criminal minds, til sitcoms som friends m.m. :) Og er nokså altetende når det kommer til filmer også ^_^
Liker godt serier som er «lette å se» men som likevel er spennende / kjekke :) og av og til litt tyngre serier, så de kan anbefales :)
Spiller litt forskjellig, alt fra league, til raft og stardew valley, til ow og fortnite. Litt ut fra folk vil spille. Liker best det sosiale med det :)
Har brukt en del timer selv på Stardew valley. Også glad i Assassin’s Creed-spillene. Og enig med deg, det sosiale ved spillingen er ofte vel så ålreit!
Assassins creed spillene er gøy :) Spilt Valhalla på pc, og de andre på PS, så varierer litt på hva jeg spiller, og ja… Hehe, stardew valley, og spillsom Raft er bare chill å spille med andre mens en prater, mens noen spill er litt mer “solo” stil ^_^
Hva finner du på i dag da? Skal øyeblikket ut i sola en tur, få meg litt frisk luft i dag.
Spilte mest på pc før, men nå går det bare i PS eller Switch. Har ikke så mange å spille sammen med, så blir som regel til at jeg pusler med spillene alene =\
Ingen planer i dag. Litt nedfor humør, så blir sikkert bare å sløve inne i dag. Kos deg ute!
Spilte destiny for en stund tilbake på Ps4, men regner med det er mye nytt der.
Ellers har jeg prøvd litt fortnite zero, ble litt “lettere” å få til etter de fjernet bygging… klarte aldri å dreisen på det :/
Neis prøver vell å få livet på gli for å si det sånn. Sliter en del psykisk så det tar på. Ja bygging på fortnite e heilt jævlig. Jobber 50% å resten på AAP hva med deg ?