Søker nettvenn, noen som gamer?

Heisann.
Er tilflyttet der jeg bor nå, så har ikke så mye nettverk.
Kunne gjerne tenke meg å finne noen som deler litt samme interesser.
Liker godt å spille, alt fra nyere spill, til gamle klassikere. Ellers liker jeg alt fra matlaging, dyr, musikk, serier og film til trening og mye av det imellom, da spesielt gode samtaler :)

Håper å høre fra noen.
M36

Hei spiller du på pc? hvilken musikk, filmer/serier liker du? (: J18

Heisann :) Spiller på pc ja.

Av serier og filmer? hmm, liker alt fra series som 3 body problem, til suits, white collar, csi, criminal minds, til sitcoms som friends m.m. :) Og er nokså altetende når det kommer til filmer også ^_^

Åh haha har ikke sett de seriene før, har lyst til da (: hvilke spill spiller du? kan jeg adde deg på discord eller snap?

Hva gamer du? Elsker både white collar og suite, btw.

Liker godt serier som er «lette å se» men som likevel er spennende / kjekke :) og av og til litt tyngre serier, så de kan anbefales :)

Spiller litt forskjellig, alt fra league, til raft og stardew valley, til ow og fortnite. Litt ut fra folk vil spille. Liker best det sosiale med det :)

Ah, absolutt. Er kjempekjekke serier. Liker godt eksempel castle og det meste med nathan fillion også 😅

Spiller en del forskjellig. Er det noe spesielt du spiller da ? :)

Har brukt en del timer selv på Stardew valley. Også glad i Assassin’s Creed-spillene. Og enig med deg, det sosiale ved spillingen er ofte vel så ålreit!

Assassins creed spillene er gøy :) Spilt Valhalla på pc, og de andre på PS, så varierer litt på hva jeg spiller, og ja… Hehe, stardew valley, og spillsom Raft er bare chill å spille med andre mens en prater, mens noen spill er litt mer “solo” stil ^_^

Hva finner du på i dag da? Skal øyeblikket ut i sola en tur, få meg litt frisk luft i dag.

Spilte mest på pc før, men nå går det bare i PS eller Switch. Har ikke så mange å spille sammen med, så blir som regel til at jeg pusler med spillene alene =\

Ingen planer i dag. Litt nedfor humør, så blir sikkert bare å sløve inne i dag. Kos deg ute!

Har bare ps4, men har både det, pc og switch, så kan gjerne spille sammen om vi spiller noen felles spill?

Takker, er ute ennå, deilig temperatur, og føler det hjelper litt på humøret også :)

Hva gjør du på nå da? Hvordan er været der ?

Så lenge jeg slipper å spille fifa, så er jeg åpen for det meste. Det har blitt for avansert for meg 😂

Høres jo ålreit ut. Sol hjelper som regel litt på. Sitter ute på balkongen selv, ganske bra vær her.

Hehe, er ikke så fan av fifa selv, så tror ikke det skal være noe problem :)

Høres deilig ut å slappe av på balkongen også da :)

Går det fint om jeg sender deg en dm? :)

Selvfølgelig :)

Ps5 her :) Gamer somregel Fortnite Zero build eller Destiny 😊

Heisann

Hyggelig å høre fra deg^_^

Spilte destiny for en stund tilbake på Ps4, men regner med det er mye nytt der.
Ellers har jeg prøvd litt fortnite zero, ble litt “lettere” å få til etter de fjernet bygging… klarte aldri å dreisen på det :/

Hva finner du på om dagene da?

Neis prøver vell å få livet på gli for å si det sånn. Sliter en del psykisk så det tar på. Ja bygging på fortnite e heilt jævlig. Jobber 50% å resten på AAP hva med deg ?

Ah, håper ting går riktig vei for deg. Høres ut som du iallefall er på riktig vei, om du er gått opp til 50% jobb?

Mm, fikk aldri til det med bygging, skjer for mye på en gang for meg ^_^

Håper du har hatt en grei dag iallefall? Forstår det kan være tungt om en har en del psykiske utfordringer… men krysser iallefall fingrene for deg :)

Her går det i jobb, men ja, blir mye asosialt dessverre… men syns jo det hjelper litt på med lysere vær ute da :)

Gjort noe spennende i dag?