Hei! Jeg er 17 år gammel og kommer fra Sarpsborg. Jeg ønsker å utvide vennegruppen min, da jeg har slitt en del med det sosiale de siste årene og har følt meg utenfor. Jeg interesserer meg i Anime, Musikk/synging, Gaming og sport. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du bor i nærheten og er interessert!! :)
Hei, jeg kommer ikke fra Sarpsborg, men Trondheim, desverre, skal dit neste helg da! Men vi har ganske mange av samme interesser som anime, musikk og gaming! Jeg vil gjærne bli bedre kjent med deg viss du er interessert, hilsen jente 16
Hei! Hvor du befinner deg gjør ingenting:) Så jeg vil selvfølgelig være venn med deg haha<3 Hva slags spill spiller du? For meg så spiller jeg en del Valorant, men jeg kan alltid laste og prøve noe nytt:)
Om det er lov å spørre, hva skal du her? 🤍
Jeg spiller litt forskjellig, har en liten pause fra spilling nå siden det er så mye annet som skjer for tiden. Men jeg spiller en del genshin impact og overwatch, jeg har også spilt en del andre spill som; minecraft, phasmophobia, prøvd litt apex og en runde valorant. Jeg har også tilgang til en del andre spill på steam. Jeg kom ikke på noen andre spill i farta, men har lyst til å prøve flere ting. Har du discord?
Vet ikke om jeg forsto spm ditt helt, men jeg er her fordi jeg er en del stresset nå pga bowling, skole, venner osv. Eksamen nermer seg og jeg skal spille NM neste helg, i Sarpsborg. Det er også en del prøver og presentasjoner på skolen nå. Jeg sliter med å holde vennene mine, fordi jeg føler ikke de gjør noe for å prøve å holde meg. Ja, dette er bare en kort oppsummering.
Ja, beklager, Jeg skulle ha spesifisert meg haha, men begge greiene er greit å vite da^^ Håper at det å være venn med meg kan hjelpe deg litt, skal gjøre mitt beste som en venn.:)
Discorden min er: nutamon
Jeg har ikke ow eller genshin på pcen, men kan alltid bare downloade det^^ Vi finner sikkert flere spill å!
Åjaa, du spurte om hva jeg skulle i Sarpsborg 😅 jeg skal spille NM i bowling ja, åsså må jeg gjøre det bra, siden det er en kvalifikasjon til VM😅
NM i bowling?? ååå, det er faktisk ganske kult, håper det går bra der da:D