Jente/dame 24 år fra Stavanger

Hei, jeg er 24 år, men etter at det ble slutt med kjæresten er vennesirkelen min ganske liten. Liker å drive med håndarbeid, spille pc spill og forsåvidt brettspill også! Trenger en venn.

Hei, lyst til og bli kjent?

Hei. Jeg er 27 år mann fra Stavanger. Jeg liker også pc spill. Ser etter å utvide min vennesirkel også. Har du insta? Min er morgen_bris2

Hei, kan være venn med deg om du vil, har du Discord? Så kan du legge meg til der: coatedpeanuts

Hei Silje. Jeg vet vi ikke kjenner hverandre, men jeg måtte bare si dette:

Du virker som en helt egen type person — sterke interesser, en energi som skiller seg ut, og en vibe som man legger merke til. Ærlig talt: en jente med slike interesser? Det er sjelden vare 😉

Og du… stå på. Bedre dager er ikke en klisjé, de kommer faktisk. Jeg har vært gjennom det samme selv, og en dag snudde det helt uventet.

Jeg sier det kun fordi jeg vil at du skal vite at dine beste kapitler ikke er skrevet ennå 🤗

Hei, bare å sende meg en melding 😊 Er veldig glad i håndarbeid selv. Bor i Sandnes 😊

Tusen takk for oppmuntrende ord ☺️

Har prøvd å sende forespørsel 😊

«Så bra å høre ☺️ Jeg tror det er noe med folk som har lidenskap for ting de virkelig elsker — det gjør dem ekstra spennende. Jeg må innrømme, jeg liker folk som vet hva de vil og ikke er redd for det. Så… hvilke av interessene dine får hjertet ditt til å slå litt fortere?»
Hva får hjertet ditt til å slå litt fortere? 💪🏼💪🏼💪🏼

🤸🤸🤸🤸🌺august er på vei

Hvilke spill spiller du på PC? :)

Utenom WoW spiller jeg vell mest survival spill (dune/palworld/runescape/minecraft osv) eller simulator spill slik som supermarket simulator, planet zoo osv) Synes også en del multiplayer spill er gøye men de krever jo at man er flere enn bare 1 person 😂 (obviously😅)

Oh wow, Runescape faktisk. Det er år og dag siden jeg spilte det. Sist jeg prøvde så slet PCen med å holde seg i live med all den nye grafikken XD

Send meg en PM så skal du få discord navnet mitt, så kan vi prates der om du vil. :D

vess du treng flere spællera så kan æ gjerne bli venn med dæ :)

Og alle guttene går amok 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Tror ikkje det går ann å sende pm..?

Jeg er 26, også jente, fra Sandnes <3 Elsker også gaming, brettspill og kreative hobbyer <3
Bare å legge meg til på Discord hvis du har lyst til å prate! Heter: undeadexorcist