M34 Søker nye relasjoner som også spiller spill

Hei du, jeg er en mann på 34 år som spiller mye dataspill og har egen twitch kanal som jeg streamet på tidligere med webcam og hele pakka. Tror ikke jeg sliter veldig stort psykisk annet enn noe angst. Jeg spiller marvel rivals, league of legends, counter strike, ja mye forskjellig og alltids med på å prøve nye spill :) Jeg foretrekker discord som kommunikasjon i starten. Bare send meg en privat melding så kan jeg sende deg discorden min eller du kan gjøre det.

Takk for at du leste, ha en fin dag videre :)

Hei,
Tror ikke det går an å sende private meldinger her, men jeg er en mann på 33 som også liker å spille spill.

Jeg har aldri spilt noe særlig sammen med andre, men vil gjerne begynne med det. Jeg har også en discord, men den er lite brukt, da jeg ikke helt vet hvordan man bruker det.

Jeg spiller både på PC og ps5, men har ikke spilt så mye i det siste. Jeg har imidlertid fått meg en skade som gjør at jeg ikke kan delta på de aktivitetene jeg vanligvis gjør så jeg har ambisjoner om å begynne å spille mer.

Hittil så har det bare vært solo spill, men vil gjerne begynne å spille med flere.