Kvinne 38 søker gamer venner

Jeg er en deprimert men likevel overraskende positiv dame, som ser etter andre likesinnede.

Jeg holder per nå å ta opp fag, igjennom nettstudier.
Opprinnelig fra nord, bosatt i Telemark.

Jeg trenger å ha mennesker i livet mitt som ser viktigheten i klar og tydelig kommunikasjon.
Mennesker som inkluderer, eller som ønsker like mye som meg å være en del av noe..

Jeg er opptatt av selvutvikling, trygghet og å behandle andre slik jeg ønsker å bli behandlet selv.

Står i et voldsomt komplisert forhold, og har et noe anstrengt forhold til familie, som gjør at depresjonen og tanker om å bare forlate alt, har økt.
Jeg har gått i traume behandling, og lært under dette å sette grenser. Men dette har resultert i at jeg ikke har så mange venner igjen…
Det er ikke så lett å forstå seg på andre, når de ikke forsøker å forstå seg på deg selv engang…

Så her er jeg; Dersom noen ønsker å bare henge sammen på discord, bli kjent, se om vi kan finne noe gøy/viktig å snakke om eller spille sammen.
Ta kontakt.

Noen av favoritt spillene :

• house flipper
  • WOW Classic
  • RuneScape
  • Palworld
  • Once human
  • R.E.P.O
    M.m

Roli menneske fra langt i nord her.

46 år gammel fyr som slit mye med angst, å agorafobi kunne godt spilt litt spill i lag med dæ.

No har æ no ikke spilt WoW på masse år men det hadde vært en mulihet det

hi !
i dont speak norwegian but i would like to play some games with u and have fun !
i play repo and other games !

Hei! Gamer du LOL?

om det ikke er forsent så gamer jeg en del på kveldene, å kan gjerne slå av en prat på discord eller chat ingame. Spiller Runescape, diablo, wow, palworld og pokemon ! og div andre spill også. Discorden er Oseh984, liker og ha noen å prate med da tankene fort blir mørke om man er aleine