Mann43 søker vennskap østlandet

Heisann. Jeg må innrømme at jeg er dypt deprimert, har veldig lite nettverk og det tærer veldig over lang tid. Livet kjennes utrolig tungt. Noen som vil skrive litt for og bli bedre kjent. Jeg har lyst til og gi det en sjans her. Veldig redd for at jeg kan ta en meget tung avgjørelse i en nær fremtid. Ønsker ikke og dø, bare tankene som har så sterkt grep på meg.

Hei, håper det går fint med deg ❤️ er her hvis du vil snakke om noe.

Heisann🙂så hyggelig og høre fra deg, hvor i landet holder du til da?lyst til og fortelle kort om hvem du er?

tor. 14. des. 2023, 17:42 skrev iwyw via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei! Er fra Telemark og er på 5 året profesjon i psykologi ved uib :) er selv veldig opptatt av løping og kunstløp. Hvordan går det med deg? Hva er du interresert i?

Psykologi er jo interresant. Løp selv mye før, mest i terreng da jeg elsker skog og natur. Måtte gi meg med løping etter prolaps i nakke. Hatt stor glede av innebandy i ca 20år, men måtte legge opp det også grunnet prolaps. Går mye tur, liker best kyst stier der finner jeg roen da jeg elsker sjøen. Fint sted og meditere. Elsker brettspill. På sommer driver jeg med hage prosjekt hjemme som er veldig god terapi.jobber med gravemaskiner og har vært i samme bedrift i snart 23år så jeg trives der. Ellers synes jeg det er veldig interresant med nye mennesker og relasjoner. Liker åpenhet og god kommunikasjon da god kommunikasjon er det beste fundament som finnes.

tor. 14. des. 2023, 20:47 skrev iwyw via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Wow! Så interresant! Elsker selv løping i skog og drev faktisk med innebandy i 7 år fram til jeg begynnte på universitet. Veldig synd at du måtte legge opp desverre. Syntes det høres vedlig koselig ut med hageprosjektet. Du minner meg utrolig mye om bestevennen min siden 2 klasse på barneskolen som også jobber som gravemaskinfører og drev med innebandy før. Er veldig enig i viktigheten i god komminujas

Beklager, veldig enig i viktigheten i god kommunikasjon. Hvordan har du det? Så i den første posten at du ikke virket helt i tipp topp, er her gjerne for å høre på om du vil snakke om hvorfor.

God fredagskveld🙂
Liker og bli bedre kjent med deg, så bare lurer også på vilken årsmodell du er.
Mistet mye nettverk for ca 15år siden, da legene mente i det tidsrommet at jeg var utbrent. Trakk meg veldig ut fra vennekrets den gangen hvor jeg ville være mye for meg selv. Etter hvert som tiden gikk og jeg følte meg bedre, så hadde venner og bekjente gått videre med familie liv etc. Og jeg har i senere kjent veldig på ensomheten som jeg kjenner spiser meg opp. Overtid så har det preget med selvmordstanker, noe jeg absolutt ikke vil. Jobber mye mot tankene. Har blitt mye mer reflektert og ønsker og og stifte nye bekjentskap som kan bli potensielt nye vennskap. Hva tenker du rundt dette?

tor. 14. des. 2023, 22:45 skrev iwyw via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei! Håper lørdagen har vært fin. Jeg er 22 år, 00 (sen burdag 😅). Du virker veldig hyggelig og som interresant person, men jeg tror at ett vennskap med 21 års aldersforskjell blir litt vel mye. Men jeg er her for deg om du trenger råd eller noen å snakke med!

Jeg skjønner veldig godt at det føles ut som alle har gått videre i livet mens du har falt litt bak, men det er ikke nødvendigvis en negativ ting. Du var utbrent og som du sa selv du ble mer reflektert og fant deg selv igjen, og det er det aller viktigste. Selvom ensomheten kan virke så forferdelig stor til tider, så er du og vil aldri være alene. Det er fortsatt massevis av muligheter! Dette spørs nok litt på størrelsen av stedet du bor, men det er nok stor sansynlighet for en eller annen gruppe i nærheten. Om skaden din fra tidligere har forbedret seg, er det ofte en løpegruppe i nærheten. Om du går på treningsenter kan det være hyggelige potensielle vennskap der. Det finnes alltid apper for å finne vennskap, grupper på Facebook potensielt, naboer, grupper for folk med samme interesse. Kan være hyggelig å sjekke de ut! Det er nok også en mulighet å få kontakt igjen med de gamle vennskapene, selvom dere er på forskjellige stadier i livene deres. Jeg vet jo ikke alt som har skjedd eller hvor mye av disse som faktisk er mulige, men det er nok stor sannsynlighet for en eller annen mulighet for vennskap eller

Hvis du også har muligheten kan det også være fint å oppsøke en terapaut eller psykolog. Selvom de ikke kan kurere deg helt, så kan de alltid gi deg hjelpemidler du selv kan bruke for å minske ensomheten.

Gjerne fortsett å skriv her om ting som skjer med deg eller tidligere opplevelser, eller bare ting du har på hjertet, vil gjerne høre. Håper helgen din er bra!

Hei og takk for bra svar👍
Du virker reflektert til og være bare 22år, måten du ordlegger deg på.

Jeg er nok den som trives best med og snakke over fire øyne, og ikke skrive så mye. Jeg ser nok etter et potensielt vennskap hvor man kan treffes og se hvordan kjemien utarter seg. Er nok enig med deg at det er litt vel stor aldersforskjell mellom oss, men takker uansett og setter utrolig pris på at du sendte meg svar med omtanke.
Tenker at du har mye godt i deg, du er en som bryr seg om andre🙌

lør. 16. des. 2023, 22:12 skrev iwyw via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei, tusen takk. Setter pris på de snille ordene! Håper du finner de vennskapene du ser etter og at du generelt får det bedre. Syntes det har vært hyggelig å fått snakket litt om vennskap og livet de siste dagene, du virker som en ordentlig fin person. Ha det godt videre, god jul og godt nyttår 🎆