Søker venner/venninner på Østlandet

Hei!

Jente på snart 28 år som leter etter flere bekjentskaper på Østlandet. Selv holder jeg til i Innlandet mellom Hamar og Oslo.

Jeg tar meg selv lite høyetidlig, liker å gå turer, plukke bær og sopp i skogen, spille dataspill og se på film. Elsker dyr, har 3 katter og 1 hund, så andre med hund som vil gå tur med oss hadde vært veldig koselig.

Jeg er mamma til ett barn, og har den daglige omsorgen. Så andre mødre eller som venter barn er også veldig aktuelt å bli kjent med, kanskje andre alenemødre som også kjenner på ensomhet med barn ?

send gjerne en melding .

Ingen der ute?

Hei hei , har du noe imot å skrive med en på 45? Ute etter noen å “skravle” innimellom 🙈 mange lange dager i stillheten her.

Hei bare lurte på hvilke psykiske plager du har ?

Ingenting imot det nei :) bare hyggelig det :)

Tja, alle har jo en mental helse :) Det er jo menneskelig, og jeg som alle andre har mine vansker med ting og tang .

Jeg selv har C-PTSD med panikkangst og sosialangst, samt depresjon. Heldigvis er jeg godt behandlet og medisinert riktig, slik at jeg fungerer i en vanlig hverdag som alenemor med fulltidsjobb, dyr og aktiviteter.

Hei igjen

Sitter mellom øra her , føler jeg er mer til en byrde for folk enn nytte… selvom jeg veldig sjeldent sier nei til andre så er det sjeldent respons andre veien. Har få venner og lite med familie igjen. Noen dager ville det vært ok å “skravle” med noen om alt og ingenting.

Hei, jeg er jente på 26år. Har ingen barn men er ensom. Jeg bor i Oslo. Send priv mld om du vil snakke😊

Kanskje det er flere i samme område som leter etter venner/venninner. Hadde vært koselig å vært en liten gjeng 🙂

Hei. Jeg er 34 år gammel fra Oslo området. Bare å sende melding hvis du vil skrive

Hei, jeg er 20 år og studerer i Oslo. Blir gjerne kjent <3

Hei!
Jeg har ikke så mange venner, er mye hjemme med våre to små barn, er ikke alene om omsorgen men savner fortsatt å ha en venninne

Hei!
Jeg er jente, 33 år og bor også i Innlandet. Har selv ett barn som jeg har 100% ansvar for.
Ta gjerne kontakt hvis du kunne tenke deg å bli bedre kjent :)

Hei du !

Så koselig !

Blir gjerne kjent.

Også fra Innlandet! 33 år. Bare å gi lyd