Mann 53 agder søker venner

Jeg er mye alene og søker venner av verdi. Før ringte stadig “venner” for å be om tjenester
eller reparasjoner og idioten meg stilte alltid opp til jeg innså de forventet jeg hentet og leverte på sykkel om min bil sleit, selv kunne de aldri bruke 5 min egen tid eller spandere en 5er på en del da var jeg “for dyr” og det var ikke så viktig likevel. Og selvsagt når jeg trengte hjelp var det alltid “har ikke tid men skal hjelpe snaaart” så jeg sluttet med dugnad til folk som aldri verdsatte det og tok betalt for tiden , over natten var det slutt på telefoner fra “venner” som åpenbart var svært verdifulle?

Liker data, elektronikk , dataspill , film / pizzakvelder , kino , matlaging , scifi , sofakos

Håper det fins noen som ønsker være sosiale. Jeg vaser IKKE tid på folk som skal “bli kjent”
i årevis og dikte seg bilder av deres “venn” og aldri tør møtes eller samle tusenvis glansbilder på fjasbok og aldri si ett ord.
Om du ikke har guts til å være sosial / møtes spar portoen og vær alene som du har valgt.
Viktig være ærlig / åpen om du har planer om noe varig. Falske løfter sparer jeg IKKE.
Skriv hva du søker og forventer. Mann 53 Agder

God kveld.
54 åring fra Drammen her, mulig kriteriene dine er at du vil bli kjent med sørlendinger helst men send meg en melding så tar vi en prat.

r