Mann 32 med livet snudd på hodet ønsker utvidet sirkel

Skal ikke legge ut altfor mye, men jeg legger ut litt basics :

Mann helt i starten av 30 årene, går igjennom ett samlivsbrudd nå om dagen. Av økonomiske årsaker, tenkte jeg å bo i (stor) campingvogn i vinter. Vogna er rigget for dette, og jeg trenger ikke så mye for å klare meg. Stedet jeg er har alt jeg trenger, så dette blir ingen problem. Blir faktisk ett spennende prosjekt og opplevelse!

Relativt nylig samlivsbrudd etter 8 år samboerskap er over. Vi er på ingen måte uvenner og samarbeider veldig godt (vi har ett barn sammen).

Jeg innser dog at jeg har veldig lite mennesker rundt meg i det daglige, i hovedsak fordi samboer har vært meget sjalu og holdt igjen en del. Vi har også ett barn som har holdt meg opptatt, da han ikke er helt “normal” han heller.

Har veldig god kontakt med eks og unge PDD, og det vil fortsette fremover. Opplever likevell at jeg har veldig lite folk rundt meg, å ta en kaffe med, prate, ringes, snakke med om ting som er vanskelig, ja du skjønner tegningen…
Så jeg legger ut dette, i håp om å utvide sirkelen litt. Alder, kjønn og sted på deg er ikke viktig, men det er ingen hemmelighet at jeg kommer best overens med kvinner i vennskap (IKKE ute etter annet enn vennskap), og alder i gaten 25-35 passer nok meg best. Er dog åpen for alle. :) Ser på meg selv som en omgjengelig, kreativ type med mange planer og ideer. Har god peiling på data / ikt / utvikling, bil, maskiner, lastebiler og den typen ting. Praktisk anlagt både innenfor mekanikk og elektronikk.

Jeg har ikke bil pdd, men bor veldig sentralt rett utenfor fredrikstad. Har også tilgang til bil jeg kan låne når det passer.

Hører gjerne fra deg om du vil slå av en prat. Send meg gjerne Snapchat, discord, telegram eller lignende, da denne platformen er noe knotete å skrive på. :)

Vi prekæs!

Hei, bare å adde på discord mkriztine, om du vil prate! jeg er J28 :)

Prater gjerne om du vil det. Bare og sende en pm om så 🤗