Vil du le masse oh ha det gøy i livet ditt?

Hei!
Jeg er en mann på 32 år som vet hvordan det kan føles å være alene, og jeg ønsker å gjøre noe med det. Nå vil jeg gjerne komme i kontakt med andre som også savner noen å prate med, være sammen med, eller bare finne på noe hyggelig sammen med.

Sommeren nærmer seg, og det finnes så mange fine ting vi kan gjøre, gå en tur, ta en kaffe, dra på arrangementer eller bare ha en god samtale. Kanskje vi blir en liten gjeng som liker å leve og løfte hverandre , hvem vet?

Du trenger ikke være sjenert eller usikker , jeg mener det oppriktig når jeg sier: ta kontakt om du trenger noen å snakke med eller ønsker selskap.

Du er hjertelig velkommen

Heisann! Kunne godt tenke meg å bli kjent med deg. Hva liker du å drive med? :)

Hvor bor du?

I oslo bor jeg

Hvor bor du i landet? Jeg er 29 og bor i vestfold.

Nr. Mitt er 23623318, ser folk ikke snakker så mye her inne på den siden her. Det er bare å ringe meg.

Jeg bor i Oslo 😃 har du Snapchat?

Skreiv feil nummer gitt, det er 93623318 , det hadde vært koselig om du kontaktet meg.

Jeg kontakter gjerne deg, men kan du bare fortelle meg litt om hvem er du? 😃

Jeg er en 29 år gammel kvinne fra vestfold. Uføretrygded, har slitt med å komme i jobb. Savner mye av det sosiale, hvor er du fra forresten?

Jeg er opprinnelig fra Syria og bor i Oslo. Hva slags ufør er det du har, er det psykisk, eller noe annet?

Har du Snapchat? Synes jeg mye lettere å prate der

Heisann! Hva liker du å holde på med? :)