Kunne ha trengt å snakke med noen

Går igjennom en del stress nå med studie og karakterer. Kjenner veldig på stresset om å alltid forbedre meg og at det ikke er godt nok. Begynner å påvirke ganske mye da jeg ikke har noen å snakke med om det.

Opp med hodet; når alt kommer til alt, handler livet om langt viktigere ting enn konkrete resultater - selv om jeg forstår at dette kan virke viktig der og da, særlig når det er snakk om ting som studier.

Men hvis du trenger noen å snakke med, er jeg tilgjengelig på Reddit som før; har du fortsatt tilgang til kontoen din der …?

Ønsker deg uansett en fin dag, og alt godt videre.

Hvordan går det med studiene …?

Lykke til med eksamen hvis du har dette snart; alt kommer sikkert til å ordne seg, så man kan senke skuldrene uten å stresse; blir ikke resultatet godt nok ved første forsøk, kan man alltids ta eksamen på nytt senere - kjenner en som først strøk, for å så få beste karakter i faget.

Fortsatt alt godt videre.

Hei! Tusen takk for svar. Jeg har ikke vært på siden så fikk ikke med meg meldingene. Ja, det går litt bedre nå fordi jeg må fokusere på mange andre eksamener også. Men enig i at ting ordner seg og det som er ment å skje vil skje :)

Godt å høre; ja - ting ordner seg, og det håper jeg det også gjør for din del; lykke til videre. :)