Ketamin behandling

Noen som har erfaring med ketamin behandling?
Hjalp det? Var det sinnsykt dyrt?
Vurderer dette på min mann mot depresjon og ptsd. Men jeg er litt skeptisk.
Var du hos privat eller offenlig?
Av det jeg leser så må vanlig behandling mot depresjon være prøvd, men det er ikke så lett når mannen min har ptsd som gjør det vanskelig for han å få hjelp her og han ikke får noen døgnopphold der han er henvist.
Men jeg er desperat etter å få han bedre psykisk…

Hei! Jeg har akkurat brukt 30000kr (lån) på 6 behandlinger. Dette funka overhodet ikke på meg… 😖 så nå skal jeg snart behandles med ect

Hva er ect? Dumt det ikke fungerte, mye penger. Hadde du psykolog behandling i tillegg? Ser det er lurt.

Elektrosjokkbehandling… Jeg gikk til psykiateren min fast samtidig. Tok behandlingen privat. Er bare sykehuset Østfold som har det offentlig.

Ok. Aldri hørt om den behandlingen.
Offentlig ketamin behandling tror jeg kan bli vanskelig å få innvilget siden han sikkert er nedprioritert med tanke på at vi ikke bor på Østfold og han ikke er i psykisk stand til å få hjelp hos VOP. Han kan kun foreløbig få hjelp av nettpsyokolog.

Hei, jeg på runde 2 med behandling nå. Tok det i Oslo finansiert med egnet midler. Det har nærmest fjernet angsten min totalt og jeg ser lysere på livet. EmmaSofie i Oslo er den jeg brukt og kan anbefale varmt.

Bra det fungerer på deg 🙂 jeg er usikker på om det er noe for han siden han er redd for å få minner/trigger av en traume som oppstod. Å hvis han da føler seg “fanget” og ikke kommer seg bort fra de tankene sine