Jente 18 trenger hjelp, en kontaktperson

Dette er kanskje et upassende forum å spørre på men jeg er i nød for hjelp, og før noen krangler med meg om at det er galt å sende det ut her, så må du vite at jeg er desperat og at i denne situasjonen så er dette mitt beste håp til å kunne fortsette livet på folkehøgskole.

Jeg er en 18 år gammel jente og jeg går på folkehøyskole, men har vært tvangsinnlagt på psykiatrisk avdeling etter en suicidal episode på skolen. For at jeg skal kunne fortsette å gå på folkehøgskole så trenger lærerne en kontaktperson som de kan fortelle om tilstanden min til slik at noen andre vet om det utenom skolepersonell. Det er alt, de trenger noen de kan melde fra om meg til, og ikke ofte, bare noen få ganger. Jeg har ikke mulighet til å spørre familie om hjelp og har ellers ingen i livet som kan ta for seg dette ansvaret, hvis jeg ikke finner kontaktperson så blir jeg kastet ut av skolen.
Ta gjerne kontakt så kan vi ringes.

Jeg tviler på at de har lov til dette, hvilken lovhjemmel oppgir de?

Hei. Er det sånn at det er behov for å være tilgjengelig fysisk eller er det kun snakk om digitalt? Jeg ønsker å kunne bidra til at du skal få fortsette på folkehøyskolen 🩷

Okei, jeg forstår. Da kan jeg være kontaktperson hvis du ønsker det? <3

Kommer det opp en mulighet for å sende melding rett til meg via profilen min her? :) ser at profilen din er privat så jeg klarer ikke å nå deg personlig!

Nei tror ikke den funksjonen finnes lengre. Så da må vi finne en annen måte å gjøre det på.

Jeg kan om du fremdeles trenger