Introvert nettvenn?

Jeg kunne tenkt meg å komme i kontakt med noen som har lyst til å prate om alt mulig, og som er generelt nysgjerrig. Jeg liker å bli kjent med mennesker og utveksle interesser, tanker og ideer. Hva du er interessert i er ikke så nøye, så lenge du er åpen for ulikheter, og at vi bidrar på hver vår måte (hvis vi har noe til felles er jo det også gøy). Personlig er jeg glad i kunst, musikk, psykologi, film/dokumentarer og bøker. Jeg er rolig og veldig introvert. Du behøver ikke å være introvert selv, kun respektere at mitt sosiale batteri er noe begrenset :) Jeg har samboer, og vil ikke klassifisere meg som ensom, men jeg kunne tenkt meg å komme i kontakt med mennesker som kanskje er litt likesinnet, og som er vanskelig å finne ellers, i den sosiale hverdagen vi ofte befinner oss i. Jeg er 37 år og kvinne. Aller helst ønsker jeg kontakt med andre damer, og det er helt supert hvis du også trives med digital kommunikasjon. Alder og geografi er for øvrig ikke så viktig :)

Hei! 😊 🌹

Jeg er ei gift kvinne på 59 år, helhjerta for Herren, har mye livserfaring og mange interesser. ☺️ Jeg vil respektere ditt tempo mht eventuell kontakt.

Uansett så ønsker jeg deg alt godt! 🌿 🌷 🌿 🌷 🌿 🌷

Hei igjen. Hvis du ønsker kontakt, så kontakt meg

Hei, ser også etter det samme. Samtalepartner, gjerne bare på nett. (Jeg er mann, også med samboer, 38 år og ser kun etter noe vennskapelig) Er musiker og kunstner selv, liker å lese, glad i film, kunst, animasjon. Liker å være aktiv, trene, gå tur i fjellet. Har lite sosialt nettverk der jeg bor nå og ser etter venner og noen å ha litt dypere samtaler med, gjerne om tingene du nevner. Ser at du primært søker kvinner, men legger igjen en melding allikevel. :)

Hei, og takk for hyggelig melding. På hvilken digitale plattform ønsker du å opprette kontakt?:)

Hei, takk for hyggelig melding. Jeg skal få sendt deg en mail ved første gode anledning:)