Jeg er en mann på 30år som er på utkikk etter nye venner uansett kjønn/alder. Nylig blitt glad i å lese bøker, liker å reise, elsker å le, spiller på pc til tider og begynt å trene utrolig nok. Planen er nå å få flyttet til Bergen da jeg har fått nok av østsiden! Det blir veldig ensomt når man ikke har noen å finne på ting med og det begynner å bli mentalt slitsomt å ikke ha noen å snakke med en gang. Vennekretsen har blitt mindre og mindre opp gjennom årene og jeg har fått angst for å gå ut i den siste tiden…
Håper det er noen der ute som er interessert i å slå av en prat eller noe, send gjerne en dm!
Kjipt å være ensom og introvert. De ekstroverte har så lett for å finne hverandre på sosiale medier at de ikke trenger å slepe oss introverte med ut på ting lenger. Eller, det var i hvert fall en teori som poppet inn i hodet mitt akkurat nå.
Foreslår du at vi to reiser et sted? Det var ganske ekstrovert av deg i så fall 😄 Men mer generelt: for meg tar det ganske mye tid før jeg blir komfortabel rundt folk, så jeg for vel foreslå noe annet… tenke… tenke… Jeg har litt lyst å begynne med yoga eller kick boxing eller en eller annen sånn gruppetrening. Men da må jeg gå sammen med noen.
Må prøve meg frem om jeg vil ut av denne introvert fasen 😆 Det kan vi jobbe med! Gruppetrening hadde vært ganske gøy å fått i gang. Hvor holder du til? Muligens vi kanskje kan bli med på sånn fitness gruppetrening. Kickboxing er nok ikke helt min greie, men jeg heier på deg fra sidelinjen om du begynner! 🔥