Ikke bra oppdatering av chat-tjeneste

Hei, så jeg ser dere har oppdatert utseende på chatte tjenesten deres, jeg ville bare si at jeg ikke er fornøyd med den jeg likte mye heller sånn det var før nå er det også sånne lyd effekter å selv om jeg har tlf på lydløs så hører jeg dem, jeg liker ha musikk på så vil helst kunne ha lyd på tlf uten å måtte høre den lydeffekten. Jeg har også veldig tilkoblings problemer som i at jeg mistet tilkobling å detter ut mens jeg venter i kø jeg har også merket det tar så lang tid til jeg får svar at jeg bare ender lukke siden dette kan å ha noe med at koblingen forsvinner jeg vet ikke ellers så ville jeg si dette er et fint tilbud jeg håper fortsetter å dere har spesielle ansatte hos dere men hyggelige folk da de er snille vil å si at en gang for lenge siden så prøvde jeg ringe dere ventet i kø i en time bare for at en dame sa jeg hører deg ikke jeg legger på det likte jeg ikke så veldig ellers så er jeg veldig fan av si det med ord veldig flott inseer denne beskjed ikke er så anonym, men det går fint. Denne meldingen var rettet mot de som jobber i si det med ord. Mvh meg