Helse systemet

Hei kjekke folk ❤️

Må bare få ut noe, eg har vore èin del inn og ut ca 6 ganger (korte perioder) av dps døgn dei siste 2 åra, da eg fekk meg èin rimelig smell før dette, eg sliter mer enn noen ganger, og no har eg kjempet og kjempet for å komme inn igjenn til døgn , men avslag å mener eg blir værre med innlegelser , vurdere no å klage , men da er så veldig vondt å føla èin må kjempe for å få den hjelpen mann trenger , dei meine og eg fungere i hverdagen, ja eg jobbe , og klare famillie livet rimelig godt , driv med aktiviteter , hverdagen går så normalt , men eg har ei maska og så Ikkje ligner grisen , eg e på briste punktet og skreve eit veldig heftig brev til psykologen , men eg har og gitt klar beskjed om eg Ikkje vil på noe akutt avdeling , med tanke på famillie livet , eg er opptat av at da skal vær så normalt så mulig der . Eg har èin så ekkel følelse av dette med å mase og kjempe for da eg treng , føle meg bare i veien og ei pest og plage , og da slite så på meg når ting e så rineligt tøft så da virkeli er på innsiden av meg , er bare så frustrert .kursiv tekst

Hei!
Jeg skjønner godt at du er frustrert!! Det er tøft:(

Jeg mener at helsesytemet i Norge er alt for utilgjengelig, og mer og mer legges ned også. Jeg synes det er fullstendig uakseptabelt.

Det kan virke som om det ikke oppfattes som ille nok før det allerede er for sent. Ikke bare virke som, det kan være sånn. Men du SKAL få hjelp før da. Det fortjener du. Alle skal få hjelpen de trenger til å leve et best mulig liv. Jeg skulle ønske jeg kunne forandre situasjonen, men det er jo ikke bare bare … Men, uansett hva de sier, bare vit at du fortjener hjelp, der du er nå!!! Klem<3

– og jeg lover, det er noen som bryr seg der ute. Noen som forstår. Heier på deg<3