Jeg likte hunder. Male. Perle. Pusle. Ringlek. Sang. Tegne. Skrive. Ha på fine klær. Dukketeater. Godteri. Mamma og Pappa. Leke med venner, søstra mi, og søskenbarn. Plukke blomster. Gå i skogen. Se på stjernene. Høre fortellinger og eventyr. Klemme Bestemamma. Løpe på gresset. Ligge og se på himmelen. Bade i badekar. Svømme i sjøen. Være med onkel i geitefjøset. Gå på ski. Ake. Spise kake. Feire jul. Holde Mamma i hånden og prate.
Fint at du deler dine fine minner. Det er fint å kunne tenke tilbake på ting man likte som barn, og ta dem frem igjen nå.
Jeg likte å lese tegneserier. En stund etter jeg ble voksen, tenkte jeg at jeg ikke kunne gjøre det lenger, men så tenkte jeg - hvorfor kan man ikke like å lese tegneserier som voksen også. Alt som er godt, er godt :)
Det er også fint å gi seg selv ting man ønsket seg som barn, og som man ikke fikk da, kan man gi seg selv nå.
Så utrolig fint :’)
Jeg likte å lese tegneserier som Tom & Jerry, WITCH, Billy og Zits. Vi brukte å ha Kollektivet på do, så noen ganger kom pappa tilbake i stua og fortalte om hvor god den ene stripa var.
Og så likte jeg å ha gode samtaler, ha teselskap med alle bamsene mine og spille dataspill