Gode ting fra barndommen

Jeg likte hunder. Male. Perle. Pusle. Ringlek. Sang. Tegne. Skrive. Ha på fine klær. Dukketeater. Godteri. Mamma og Pappa. Leke med venner, søstra mi, og søskenbarn. Plukke blomster. Gå i skogen. Se på stjernene. Høre fortellinger og eventyr. Klemme Bestemamma. Løpe på gresset. Ligge og se på himmelen. Bade i badekar. Svømme i sjøen. Være med onkel i geitefjøset. Gå på ski. Ake. Spise kake. Feire jul. Holde Mamma i hånden og prate.

Hva likte dere?

du er heldig du, jeg husker ingen ting av det gode i barndomen min har kunn vonde minner

Fint at du deler dine fine minner. Det er fint å kunne tenke tilbake på ting man likte som barn, og ta dem frem igjen nå.

Jeg likte å lese tegneserier. En stund etter jeg ble voksen, tenkte jeg at jeg ikke kunne gjøre det lenger, men så tenkte jeg - hvorfor kan man ikke like å lese tegneserier som voksen også. Alt som er godt, er godt :)

Det er også fint å gi seg selv ting man ønsket seg som barn, og som man ikke fikk da, kan man gi seg selv nå.

Fotball, trampoline, svømme, spille, turer i naturen med familien, fornøyelsespark, badeland, besøk fra venner på skolen.

Husker mye godt fra barnehage-barneskole årene. Etter det ble det bare mørkere.

Så trist. Føler med deg. Vanskelig for deg sikkert!

Det var godt å lese.

Håper det snart lysner. :)

Så utrolig fint :’)
Jeg likte å lese tegneserier som Tom & Jerry, WITCH, Billy og Zits. Vi brukte å ha Kollektivet på do, så noen ganger kom pappa tilbake i stua og fortalte om hvor god den ene stripa var.
Og så likte jeg å ha gode samtaler, ha teselskap med alle bamsene mine og spille dataspill

Så artig å lese! Koselig med tegneserier. Gjenoppdager dem selv nå, og drømmer om å tegne min egen!

Så koselig :) Tegneserier er fine både for barn og voksne :) Jeg håper du tegner og prøver på å tegne din egen serie. Jeg heier på deg!

Tusen takk!