Jente 51 år, bor et par mil sør for Drammen. Søker kontakt med begge kjønn.
Vært gjennom en vanskelig periode med skilsmisse etter 21 års ekteskap, men det er bare en glede og lettelse nå å være ferdig og ha landet i egen leilighet på et herlig sted. Har også endel bagasje med psykiske vansker, men prøver å se framover og sette fokus på det som faktisk er godt i livet. Henter krefter og livsmot fra gåturer ved sjø og skog, trening, yoga, meditasjon og diverse håndverk, keramikk bl.a..
Lærerutdannelse, man har ikke jobbet på en stund, målet er å komme igang igjen, trenger noe fast å gå til.
Kjenner ofte på, kanskje ikke ensomhet, men en lengsel etter noen å dele gleder og sorger med, kjenner ingen her jeg bor, og har mange tapte relasjoner bak meg. Ønsker ikke samtaler som utelukkende blir negativ fokus på problemer, klart man har behov for, jeg også, for å “renske ut gørr”, men jeg ønsker å kunne dele det gode og kanskje inspirere og bli inspirert. Uansett, vi trenger alle støtte og nærhet til andre, og det er kjernen i hva jeg mangler.
Skriv om hva du vil, jeg elsker å lytte og skrive.
Ønsker alle gode dager :-)
Heihei! Jeg er nok litt for ung, men jeg vil sende deg en melding likevel fordi jeg vil gi deg skryt for at du jobber for å ha det bedre. Stå på. Dette skal vi klare alle sammen <3 Masse lykke til videre.
Hilsen J24
Hei!
Jeg skriver gjerne litt med deg for å finne ut om vi finner tonen. Kontakt med på privat melding hvis du ønsker.:)
Hei Lillemor 51
Om du vil så ta gjerne kontakt, så finner vi ut om kjemien stemmer K47
Hei
Hvem er nå du da tro?