er det noen som faktisk finner venner her?
Man kan fra en tid til en annen finne noen å prate med i alle fall
Har snakket med noen folk over lengre perioder, og møtt et par av de. En av de ble en slags venn. Men å finne noen bestevenn-type person er nok litt vanskelig. Når alle har sine ting å slite med så må det klaffe ordentlig for at det skal fungere…
Folk forsvinner etter en mld eller to
For en del år siden hadde jeg en brevvenn i et halvt til et års tid
faktiske brev eller? husker jeg gjorde det på barneskolen
Faktiske brev ja :)
For de som ønsker seg venner er det vel diverse tilbud i kommuner og røde kors, følte jeg bare kunne nevne det her 🤷
jeg personlig har vært rimelig eremitt hele mitt voksne liv og har ingen vilje til å finne meg venner eller vedlikeholde ett vennskap :/
Hvis folk forsvinner etter en medling eller to så har du møtt feil folk 😊.
Jeg mener det at hvis man ikke vil ha kontakt lenger så må det gå an å si det. 😊
Er ikke så mye å si 😂 Man har jo ikke rukket å sagt noe særlig etter 1-2 mld. Greit at d er en side for mental helse. Men folk skriver at de vil ha noen å ha kontakt med . Men forsvinner ganske fort. Man kan ikke forvente at de sier fra etter så kort tid . Eller ? Men ser poenget ditt 😊
Det er sant, hvor nye får man sagt etter to meldinger 😅.
Hvis du har lyst så kan vi gjerne chatte litt, jeg savner litt å snakke med andre . Men da bør vi kanskje ta det på personlig-melding eller noe. Vil liksom ikke at alle skal lese en samtale mellom to personer. 😄
Det kan vi godt 😊