Ensom Mann, 37, Nedre Romerike

Jeg har nylig gått på en skikkelig angst-smell som “motiverer” meg til å ta denne kontakten med utenomverdenen.

Interesser:

• IT / teknologi, Bil, hører og samler på Musikk. Humor, primært Britisk og Norsk.
  • Ser serier, følger med på YouTube / Twitch og hører på Podcast.

Arbeidsløs, Venneløs, uten løsning faktisk
-Gatas Parlament

…b u m p…

gamer du?
er ei voksen dame selv på 39, har lite nettverk av forskjellige grunner.
introvert og lite med energi er ikke den beste kombinasjonen. har det siste året fått noen bekjentskap via twitch, og synes det er en fin arena å få utfold for gaming hobby på i alle fall.

Halla,
Mann 33, fra Øvre Romerike her🙂

Mot i brøstet, evt Hos Martin er det dummeste og morsomste jeg veit om når det kommer til Norsk humor. Litt snevert kanskje, men ler så jeg griner hver gang! Og det er utrolig tidløs humor!

Ellers kjører jeg pickup og bor i umiddelbar nærhet til skogen!

Nja. Spilte WoW 2007-2018, men turte ikke å skaffe meg mikrofon for raiding eller sosialisere meg så alt for mye der.

Blei ganske lei av å spille det av andre årsaker, så siden det så har det gått for det meste i single player, ofte nostalgisk gjennspill av f.eks. Dungeon Siege, Dragon Age, Mass Effect, GTA (III,VC,SA+IV). Som oftest i oppdatert/modifisert utgave. Har alltid likt å optimalisere/modifisere, helt siden Sims 1/GTA III.

Spill av nyere årgang det har gått en del tid med på er f.eks. BeamNG, Euro Truck Simulator 2. Peglin, Two Point Campus/Hospital og Down With The Ship.

Når det gjelder Twitch så bruker jeg det mest til å “lurke” på Yogscast.

jeg kan se den.
jeg spitle selv wow i en årrekke, men har lagt det mer på hylla de siste 5-6 årene. det tok lang tid før jeg snakket i raid og slikt der, men i starten tenker jeg det var mest pga engelsken.
da jeg kom inn i et norsk guild var det greiere:) det var veldig skummelt å slå den microfonen på første gangen,… men det gikk til slutt:)

av de spillene er det nok kun dragon age jeg har spilt selv.
men ellers er jeg ganske altspisende når det kommer til spill- fra talos principle til silksong nå.

det har gått mest i singleplayer spill for meg også, men har blitt kjent med et par trivelige folk via twitch, og vi spiller nå endel spill sammen:)

Hei,

Hvordan går det med angsten, har du blitt bedre? K44 i Tromsø her.

Det verste av det har blitt holdt på avstand med hjelp av medisin, så får vi se hva vinteren har å komme med.

Klimamessig er jeg en høst-person, så har følt meg lettere de siste par ukene.

Fremover så går det blant annet i Terapi (Gruppe, Individual og jobb-søk), Deltids-utdanning, støtte-kontakt og pårørende-skole. Likevel føles det ikke som at jeg gjør nok.

“So far, like ensom”

Kan jeg spørre hvilken medisin du bruker? Selv restartet på zoloft etter et halvårs opphold.
Jeg er også klimamessig mest en høst-person så liker veldig godt at det er kaldere og mørkere. Friskt!
Du gjør mye, klapp deg selv på skuldra. Men skjønner det er tungt når man ikke har noen å dele det med…

Zoloft ja.