Hei! Gutt 21 år her!
Flytta til Trondheim for omtrent et halvt år siden, og er ofte ensom da jeg ikke har funnet meg så mange venner. Det gjør at jeg føler meg nokså isolert for tiden.
Studerer informatikk ved NTNU, og synes det er et kult studie!
Ellers på fritiden liker jeg å spille diverse dataspill, men går en del i Minecraft for tiden må jeg innrømme. Er også interessert i akrylmaling (selv om jeg ikke er noe flink haha), planter, vegetarmat, gåturer/skiturer osv!
Er også en litt tilbaketrukken person. Er for så vidt sjenert, og ikke så glad i store grupper med folk. Heller ikke noe glad i fest/alkohol og sånt..
Bare å svare her om noen vil snakke :) Har også discord/snapchat! :D
Kan snakke vi hvis du vil, Jente 17. Har både discord og Snapchat🙃 Liker au akrylmaling, har både Minecraft og flere andre spill. Kan ikke fordra alkohol eller festing. Bor i Agder.
Hei, finner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg er også ensom.
Er også en gutt på 21 år. Studerer datateknologi ved NTNU på gløs, har vært her nå i 2.5 år. Kommer fra Oslo. Jeg har mange bekjente (kjenner navnet til, vet navnet mitt), men ingen egentlige venner. Er ganske glad i studiet da, jeg også! Datatek og informatikk er jo veldig like.
Jeg spiller også dataspill på fritiden. Helldivers 2, Deep Rock Galactic, Minecraft, Project Zomboid, og noen andre. Vært mest av de to førstnevnte i det siste, men jeg er def keen på minecraft. Spiller en del modded når jeg først spiller, det synes jeg er ganske gøy, men er også glad i vanilla (selv om det er mange år siden jeg har spilt pure vanilla). Vet ingenting om akrylmaling eller kunst generelt, men er interessert i å lære. Må derimot advare at jeg har null artistisk instinkt haha. Jeg liker å lage mat, progging (fritidsprosjekter, studentorganisasjoner), løping/gåturer, etc. Har løpt en del i høst, og er definitivt interessert i noen å løpe med (er ikke superflink ellerno, bare trenger noe sosialt).
Er ikke noe spesielt ekstrovert jeg heller. Aldri vært glad i fest eller masse folk jeg heller (som de store arrangementene i Trondheim). Er OK med alkohol da, det kan være gøy avhengig av situasjonen.
Veldig kult å finne noen likesinnede her. Kanskje vi kan snakke? Har discord, er selv ikke så stor fan av snapchat.