Hei! Nylig flyttet fra Stavanger til Trondheim for å studere (Studerer Informatikk ved NTNU). Jeg finner meg selv ganske ensom og merker det er mye vanskeligere å finne seg venner her enn jeg hadde forventet. Er selv en veldig nerdete type, men elsker fremdeles å gå ut å feste dersom jeg får anledningen. Er veldig glad i all type musikk (vedder på du ikke finner noe jeg ikke kan like), spill (ikke så veldig gira på competitive spill derimot), programmering, spiller piano, interessert i VR, og har akkuratt startet å lære meg 3D-modellering. Ta gjerne kontakt! :D
Hei! Er helt nøytral mot OneDirection, men må innrømme de har noen gode sanger! Er derimot ikke komfortabel med å prate med folk som er såpass unge, beklager.
Heia^^ anbefale Tomorrow X Together. Har hørt på dømming nånn år no og syns fortsatt dæm e sjukt nais. E koreansk gruppe da.
Har masse forskjellige artista og sanga æ kan anbefal ngl. Better than gold-Justin Hawkes anbefales hvertfall lol
Åpen for anbefalinga te ka æ må hør på også
Har nylig starta me fiolin igjen og høre en del på nå æ har lyst å lær mæ litt seinar, paganini e favoritten atm.
Spille ikke så alt for my sjølv. Men om d e multiplayer e æ som regel down om PC-en klare d lol. Like best Repo, buckshot, schedule 1 og liars bar atm.
Fikk prøvd mæ litt på 3D modella gjennom vgs1 men ikke nå etter d lol. Og kan basically ingenting om pc utenom d veldig basic tingan lol
Kan legg ved discord om du ønske å bli kjent ^^
Mvh
J22
Hei, Stavanger er et stykke unda der jeg holder til men hvis du ønsker en nettvenn så er jeg Jente på 17 her☺️
Nais! Så hyggelig! Kan adde meg på discord: Junk06 og kanskje prate litt videre
Hahah! Bor ikke i stavanger lengere, men har flyttet til Trondheim. Hadde vært hyggelig å prate litt, hvor kan jeg legge deg til?
Fikk ikke til å adde dæ
tokkibonbonnie e discorden min hvertfall
Fikk te å send en friend request men e usikker om d va dæ eller om d ble nånn andre lol
Discord: Eveline.weero_66144
Hei! Har selv nettopp flytta til Trondheim for å studere, og har også opplevd at det ikke er så lett å få venner her. Går selv Informatikk (første året)
Om du vil prate så er discorden min Oski12345 :D
Adda deg! :D