Ensom i hamar

Hei. Lurer på om noen her inne i hamar/omegn kunne tenke seg å bli kjent? Jeg er en dame på 34 uten noe sosialt nettverk lenger. Er ufør pga psyken og sitter mye hjemme, og det blir ensomt til tross fpr samboer og dyr her hjemme. Jeg er en ganske rolig person, sitter mye med håndarbeid og sånne ting, hadde kanskje vært koselig hvis noen deler den interessen? Vil gjerne “snakke” og bli litt kjent før eventuelt møte, er litt engstelig med nye folk,.men ønsker å utfordre meg litt også. Tror jeg er en ganske ålreit venn, så håper noen svarer.

Hei. Jeg har heller ikke noe sosialt nettverk. Og er veldig engstelig og redd av meg. Sitter mye hjemme og isolerer meg helt. Er vanskelig å sosialisere meg selv da jeg har angst. Er også ufør pga. psyken og går bare hjemme. Jeg bor alene.

Ta kontakt, om du ønsker en prat

Hei,

Jeg er helt nye her, jeg har prøvd å finne noe sted for å finne venner, men det finnes bare datingsider og det er ikke aktuelt.

Jeg er mann på 45 fra Akershus og også ufør, jeg prøver å finne riktig og stødig vennskap hvor mann kan snakke fritt om hverdagslige gjøremål og dypt samtaler, gå turer, gjerne friluftsliv og kino etc om det passelig ved humor, liker å lytte og fortelle om forskjellige temaer, jeg føler meg lettere hvis andre få smil på lur pga meg, fordi jeg prøver å være morsomt…

Gjerne send pm…

Spennende å høre fra deg :)