Venner i Hamar og omgivelsene

Hei. Jeg er en dame på 50 år. Søker nettvenner/venner for å snakke of aktiviteter som Kino, quiz kafé besøk.

Hei, jeg er en mann på 54 år og er gift. Jeg søker etter nye venner jeg også. Har vært ufør i ca. 10 år nå, så jeg har ofte tid på dagen.
Bor i Brumunddal, så det er ikke så langt unna Hamar.
Du må gjerne sende en melding dersom du ønsker å “skravle litt” og bli litt kjent. :-)

Hei,dame 42 år bor i Hedmark men lengre nord.Men er jo i Hamar av og til. Søker også nye venner. Vi kan gjerne chattes litt først om du ønsker. Mvh Kari

Hei

Jeg er ei dame på 44 som gjerne kan tenke meg nye bekjentskaper. Bor i Hamar. Turer, kafé, skravling, alt er interessant for meg😊.

Mvh Millie

Hei. Beklager sent svar. Men var litt opptatt. Kanskje vi kan møtes på en kaffe etter julen😊

Hei. Beklager sent svar. Bor ikke i Hamar jeg heller. 45 minutter Nord. Men trodde det er lettere å komme i kontakt med noen i en by. Kanskje vi kan møtes på en kaffe etter jul😊

Kan selvfølge gjerne chatte først 😊

Hei. Beklager sent svar. Kan gjerne kommer i kontakt på chat eller massenger. Går gjennom samlivsbrudd og har mye på hjertet.😢

Hei💖ja, vi kan godt chatte litt på messenger. Hvir skal man legge inn navn? Såndet ikke blir offentlig på denne siden?

Trykk på brukernavnet så kan du sende en privat melding

Jeg er 33, men bare å ta kontakt :)

Ønsker venninner på Hamar. Kanskje sånn 40+.🤗

Hei! :) Jeg bor på Hamar, og finner gjerne på noe sammen her. Ønsker «hverdagsvenn» slik at det er enklere å gjøre noe sammen litt spontant også.

Hei! :) Bor du på Hamar, så ta gjerne kontakt med meg. Turvenn, café, møtes… ☺️

Nei, bor I Engerdal 😊

Sendt fra Outlook for Android

Hei! :) Hamar her også! 🤗

Hei Annie. Ja quiz veit du noen quiz nettside på nett? Jeg lurte på det siden du skrev quiz i denne siden her :)

Hei, jeg bruker en app som heter quizland. Men liker også quiz på puben

Hei, beklager veldig sent svar. Men var ikke aktiv på siden. Nå har jeg tid og ferie snart. Når du har lyst kan vi skrive litt også kanskje møte ettervært. Bor mellom Elverum og Rena. Hilsen Anja.

Hei 😊 Hyggelig med svar, men litt lang avstand for å pleie kontakt… ☺️