Hei. Dette er sannelig ikke lett å skrive. Jeg er rett og slett ensom… Har ingen familie eller nettverk og min mann ble netopp satt i fengsel i 2 år.
Jeg er redd og alene. Sliter med depresjon, sosial angst. Har en katt jeg er veldig glad i, men hun er mest glad i kos og er ikke helt den store samtalepartneren.
Det er ikke lett å stå der alene da, det finnes folk du kan snakke med. Husk at det er ikke feil å ta vare på seg selv og be om hjelp i slike situasjoner. Jeg håper det ordner seg for deg, man fortjener ikke å være så ensom, men husk at det finnes alltids noen ❤️
Jeg har tatt kontakt med fastlege om har søkt meg hjelp å både i kommune og på DPS. Jeg har meldt meg inn i foreningen for fangers pårøende, og sjekker ut forum her inne <3
Så bra, ta vare på deg selv og bare send mld til meg hvis du vil snakke. Har erfaring med både psykiatri og fengsel. Har ikke sittet inne selv.Det finnes også støtte grupper for pårørende i fengsel
Tusen takk for at du tilbyr. Det varmer. Fengsel er jo ganske likt psykiatrisk avdeling. Har erfaring derfra, og vært 4 uker på Bredtveit. Frikjent forøvrig, bare så det er nevnt. Du har jobbet i fengsel da, antar jeg?