Dating annonse

Jeg får ikke datingapper til å funke for meg. Vet ikke hvorfor. Jeg er i den tyngre enden av rett bmi pga en fair menge muskeltone. Jeg har ikke et fælt tryne. Jeg får komplimenter på både person og utseende av pålitelige kilder. Også for at jeg ser yngre ut enn jeg er.

Derfor prøver jeg like gjerne her. Jeg er 42, mann, bor ved Trondheim-sentrum. Ser etter noen som er omtrent der jeg selv er, slank med et okei tryne, gjerne litt trent, ikke eldre enn meg.

Mulig en del finner kontaktannonse her patetisk, men jeg bryr meg ikke. Av en eller annen grunn så trekkes jeg hit igjen og igjen. Jeg er introvert, ellers hadde vel ting fort ordnet seg om man elsket å henge med folk. Likevel overraskende ekstrovert-aktig når jeg ser meningen i det.

Jeg synes det er helt i orden med en dating annonse her inne. Vi er mange her inne som kan savne en partner tror jeg, men som ikke får til det tradisjonelle datingmarkedet. Lykke til, og god jakt!

Helt enig med @Valentine. Det er bare å stå på :-)
Det er nok mange som føler at datingapper ikke funker, og dessuten er de fleste av de ganske så overfladiske og alt for mye fokus på “fasaden”. Du er i godt selskap: Mange her inne (og i samfunnet ellers) som savner en partner eller bare et menneske å være nær og fortrolig med.
Ønsker deg masse lykke til!

Fint å høre, dere. Takk det samme. Ja, ettersom jeg er alt jeg sa over, så må det jo bety at selv med et anstendig utseende og en god vilje til å akseptere folk som dem er, så er man fortsatt ingenting på disse appene. Du må skille deg ut eksepsjonelt på en eller annen måte jeg ikke forstår.

Ga du hun på cafeen en lapp? :)

Det var ikke en bestemt, egentlig, bare at jeg har blikkflørtet med mange på den kafeen. Igår var det ei som kikket tydelig på meg først, så kikket jeg dit noen ganger, og til slutt så kikket vi veldig tydelig og bestemt på hverandre. Da hadde jeg neste bygget opp motet. Men da gikk hun veldig fort ut etterpå. De eneste jeg treffer på igjen og igjen så langt jeg klarer å huske er jo dem i kassa.

Kort sagt, nei, jeg gav ikke noen lapp. Det krever kanskje mer mot enn jeg har.

Push deg selv :)

Det har jeg gjort i mange år. Og jeg har gjort ting flere ganger før som ligner på et sånt kafestunt. Det har ikke vært en behagelig reise.

Jeg har en følelse av at denne annonsen blir like fruktløs som på appene.

Jeg har en teori om at jentene synes det er litt mindre attraktivt å bruke dating-apper og annonser til å begynne med, og derfor må man overkompensere for å bli interessant.

Når man ser på det som foregår ute i verden, kriger og politiske konflikter, så er det lett å miste troa på menneskeheten. Men det står jo relativt sett ikke så verst til i våre trakter. Da er det bra at man har muligheten til å delta i datinglivet slik at man mister den siste irriterende resten av tro.

Det handler kanskje om å finne noe som føles fint i en mørk og for mange vanskelig tid?
Dating, litt flørt og smil og å føle omtanke, omsorg kan nok gi mye inspirasjon i denne tiden.

Jeg mente det motsatte om dating, Valentine. Der var litt ironi i posten. Men takk for tankene.