Føler meg ‘tvunget’ til å dra på fontenehuset. Føler ikke at det er frivillig. Det er akkurat som at jeg trenger alle frivillige steder men at det er dårlig miljø der. Jeg skulle være med på tur der i skogen. Ingen snakket med meg på t banen. Jeg prøvde å prate med hun ene som satt foran meg men hun var overhodet ikke interessert. Jeg prøvde flere ganger. da vi kommer ut av t banen prøvde jeg også å bli med i en samtale med hun ene som jeg satt ved siden av på t banen og medarbeidern som var med men fikk ikke respons så jeg bestemte meg for å si hadet. Da sa han medarbeideren bare hadet og ha en fin tur videre og jeg sa god tur til dem og gikk hjem og følte meg dritt. Etterpå legges det selvfølgelig ut på alle sosiale medier hvor fantastisk turen var fra fontenehuset. Bare fordi de de skal skryte av det de gjør.
Er det bare en følelse, eller er det noen som faktisk tvinger deg?
Man trenger alle steder særlig nå i ferien derfor kan det føles som tvang og det at du plutselig får en telefon fra fontenehuset og da kan føles som om de trenger deg. Selvom du ikke blir prioritert på huset. De lover mere enn de klarer å holde /gjøre ihvertfall.
Fontenehuset ringer ikke folk som ikke har gitt tillatelse til det selv, så her må det være et annet problem som ligger under.
Men er de blitt roboter er mitt spørsmål tilbake da?
Fordi om du har lyst at de skal ringe fordi du trenger en telefon eller bare støtte. Men så ringer de flere som står på en liste. Bare for å stille de samme spørsmålene og for at de på huset skal få lov å gjøre en jobb. Da skjønner ikke jeg hensikten ihvertfall
Har du spurt dem direkte om hensikten med å gjøre det på denne måten?
Jeg er ikke prioritert på huset så jeg blir ikke hørt dessverre
Men du kan jo spørre dem du? Hvis du er mere prioritert nå?
Hvordan fungerer dette prioriteringssystemet? Hvilket svar får du når du tar det opp?
Jeg orker ikke snakke med en robot. Høres ut som du glir rett inn i fontenehuset modellen for tiden
Jeg tror du bør snakke med en lege ang. dine forestillinger om at andre mennesker er roboter.